آژانس مسافرتی دلتابان ، ارائه دهنده بلیط هواپیما و...

ساخت وبلاگ

موقعیت جغرافیایی تایلند

کشور تایلند در جنوب شرقی آسیا قرار دارد و با برمه و لائوس از شمال و از جنوب با مالزی و خلیج تایلند همسایه است. پرجمعیت ترین شهر این کشور بانکوک است و نام تایلند در زبان مردم محلی برگرفته از دو لغت Thi و Land می باشد که به معنای سرزمین حوری یا همان تایی است. مساحت این کشور ۵۱۳۱۲۰ کیلومتر مربع بوده و طبق آمار سرشماری که در سال ۶۸۸۶۳۵۱۴ نفر بوده است. این کشور از طریق مرزهای آبی ,از جنوب شرقی با ویتنام در خلیج تایلند و از جنوب غربی با اندونزی و هند در دریای آندمان هم مرز است.


مختصری از تاریخ تایلند


تاریخ تایلند، بیش از پنج هزار سال قدمت دارد. در طی قرون متمادی، مهاجران زیادی به این کشور وارد شده اند که بیشتر آنها از جنوب چین بوده اند. تا اوایل قرن دوازدهم، بیشتر منطقه در سلطه ی خِمِرها(Khmer)، بود که شامل شهر معروف انگکور(Angkor) در کامبوج و مناطق وسیعی در اطراف آن بود. در اوایل قرن دوازدهم، تایلندی ها شهرهای کوچکی نظیر لانا(Lanna) و فایائو(Phayao) در شمال و شهر معروف ساخوتای را بنا نهادند. با توجه به روابط خوبی که این کشور با کشورهای اروپایی و آمریکایی برقرار کرده توانسته این روزها به عنوان یکی از مراکز تجاری عمده در جهان تبدیل شود.

تور تایلند

امینت در کشور تایلند


با توجه به این که کشور تایلند صنعت گردشگری را گزینه ای برای رشد اقتصادی خود انتخاب کرده که البته موفق هم بوده اما در برخی موارد سبب شده تا مشکلاتی متعددی برای این کشور به وجود بیاید و آن هم امنیت کشور است که کمی دچار چالش شده است. حتما در این کشور از اموال خودتان به شدت مراقبت کنید و همینطور توجه ویژه ای به محلی که می خواهید غذا میل کنید داشته باشید.

نکته ی دیگری که باید در سفر به تایلند حتما به آن توجه ویژه داشته باشید در مورد استفاده تاکسی است، در این شهر تاکسی ها رسم بر این دارند تا توریست ها را به مقاصدی دور ببرند تا کرایه بیشتری بگیرند بنابراین قبل از اینکه سوار تاکسی شوید مقصد و مبلغ را با راننده طی کنید. علاوه بر تاکسی هنگام سوار شدن به اتوبوس و همینطور مراکز شلوغ توجه ویژه ای به وسایل و جیبتان داشته باشید.

آب و هوای کشور تایلند


با توجه به موقعیت جغرافیایی کشور تایلند و نزدیکی آن به دریا بیشتر مواقع دارای آب و هوای معتدل و مناسبی است. شمال کشور کوهستانی و دارای جنگلهای بسیاری است و نواحی مرکزی آن پوشیده از شالیزارهای سرسبز برنج است. از اوسط بهمن تا اواسط بهمن تا اواسط خرداد میانگین دما در این کشور ۳۴ درجه سانتی گراد است و به عبارتی فصل گرم و خشک این کشور به شمار می رود. فصل بارانی این کشور از خرداد تا آبان شروع می شود و میانگین دمان به ۲۹ درجه سانتی گراد می رسد و سردترین فصل تایلند هم از اواسط آبان آغاز می شود و تا اواسط بهمن ادامه دارد گفتنی است که در این مدت دمای هوا در این کشور به زیر ۲۰ درجه سانتی گراد می رسد.

بهترین زمان سفر به تایلند


بهترین فصل تایلند از نظر کم بودن گرما و باران در تایلند، بین ماه های نوامبر تا فوریه و در فصل سرماست. دمای هوا تایلند در این فصل روزها ۲۸ درجه سانتیگراد و شب ها ۱۲ درجه سانتیگراد است و هوا کم ترین رطوبت را دارد. پس از آن فصل گرما آغاز می شود که آوریل گرمترین ماه آن است و جشن آب در تایلند نیز به همین دلیل در نیمه این ماه برگزار می شود.

شهر بانکوک دارای شرایط آب و هوایی است که هر لحظه ممکن است شاهد دمای بیش از ۳۲ درجه در رطوبت باشید. بهترین زمان سفر به بانکوک، در ماه های نوامبر تا مارس (۱۰ آبان تا ۱۱ فروردین) است، زمانی که گرما و رطوبت در پایین ترین حد خود قرار دارد.

هزینه اقامت در کشور تایلند


اقامت در هتل های کشور تایلند، به نسبت دیگر کشورهای خارجی هزینه کم تری دارد و نکته خوب دیگری که در این کشور وجود دارد تعدد هتل هایی است که در آن وجود دارد، به عبارتی گستره انتخابی شما برای اقامت در شهرهای این کشور بسیار گسترده است. در ادامه مطلب راهنمای سفر با تور تایلند چند هتل خوب در این کشور را خدمتتان معرفی خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که آژانس مسافرتی دلتابان در اکثر نقاط دنیا دارای امکان رزرو هتل است و همچنین شما می توانید قبل از رزرو با مشاوران این مجموعه که به طور ۲۴ ساعته آماده ارائه مشاوره هستند جهت انتخاب هتل مورد نظرتان و همچنین رزرو بلیط هواپیما مشورت نمایید.

چند غذای محبوب در کشور تایلند

  • پد تای: این غذا از برنج، نودل، تخم مرغ، پنیر لوبیا، سبزیجات و معمولا مقداری مرغ و میگو درست می شود. پد تای را می توانید در هر غذاخوری ای در تایلند پیدا کنید.
  • کاری میگو: از غذاهای دریایی خوشمزه است که از برنج، ریحان، سبزیجات، سس کاری و میگوی تازه تشکیل شده است. برای پخت آن سبزیجات مختلف را مخلوط کرده و پس از پخت و ترکیب آن ها با میگو سرو می شود.
  • انبه و برنج: از دیگر غذاهای معروف تایلند است که از عنبه و برنج و ترکیب آن ها با شیر غلیظ درست می شود، این غذا را در همه غذاخوری های تایلند می توان پیدا کرد و هم در رستوران ها و هم در غذاخوری ها محبوبیت دارد.
  • تام یانگ گونگ: مردم تایلند عاشق غذاهای فلفلی هستند و این غذا هم بشدت تند است. تام یانگ گونگ یک نوع سوپ تند است که از مخلوط سبزی و فلفل و میگوی تازه و قارچ درست می شود.

حمل نقل در کشور تایلند


حمل و نقل عمومی: اتوبوس های شهر بانکوک و پوکت بسیار در دسترس و ارزان هستند، اتوبوس های این کشور مجهز به سامانه خنک کننده بوده تا با توجه به شرایط آب و هوایی این کشور شرایط برای مسافران مساعدتر به نظر بیاید. نقشه خطوط اتوبوس رانی بانکوک را می توانید از اکثر هتل ها و یا کتاب فروشی ها درخواست کنید.

  • تاکسی: اگر از تاکسی هتل محل اقامتتان استفاده کنید قیمت آن مطابق با آنچه است که هتل ارائه دهد اما هزینه تاکسی های عمومی را در ادامه ذکر می کنیم.
  • توک توک ها: سه چرخه هایی که این روزها نماد تایلند هستند. آنها برای مسافت های کوتاه محبوبیت دارند و هزینه پیمایش با آنها از ۳۰ بات شروع می شود. نکته مهم در سفر با توک توک ها آن است که قیمت سفر ابتدا باید با راننده آن طی شود.
  • تاکسی های موتورسیکلت: با توجه به ترافیکی که در شهرهای این کشو وجود دارد، تاکسی های موتورسیکلت یکی از کارآمدترین وسایلی که می توان از تله ترافیکی فشرده شهرهای بزرگ در تایلند رها شد، انتخاب تاکسی های موتورسیکلت است. جلیقه رنگی موتورسیکلت سوار نشانه این نوع تاکسی هاست. پیش از سفر حتما نرخ را با راننده به توافق برسید.
  • تاکسی رودخانه ای: تعداد متنوعی از قایق ها در رودخانه چائوفرایا در بانکوک وظیفه حمل و نقل را بر عهده دارند. قایق های دم دراز سیگارتی” خصوصی هستند و انتخاب سریع و مناسبی برای سفر رودخانه ای است. تاکسی های رودخانه ای از صبح زود تا واپسین لحظات شب به کار جابجایی مسافران مشغولند. تاکسی هوایی فرصت بی نظیری را برای گردشگران در بانکوک فراهم می کند که نمای زیبای هوایی بانکوک و استان های همجوار را ببینید.
  • قطار هوایی SKYTRAIN: دو خط عملیاتی قطار هوایی در بانکوک فعال است. خط سوخومیت و خط سیلون، قطار هوایی از ساعات ۶ صبح تا نیمه شب در بازه های زمانی مشخص به ارائه خدمات می پردازد. به خصوص در زمان های شلوغ گزینه بسیار مناسبی است.
  • مترو: حدود ۱۸ ایستگاه مترو در شهر بانکوک وجود دارد که از ۶ صبح تا نیمه های شب در حال فعالیت است و اکثر نقاط مهم گردشگری شهر و مراکز تجاری شهر را به هم متصل کرده است.

پوکت

تور تایلند
پوکت، این روزهای یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری آسیایی به شمار می رود. اغلب مسافران تور تایلند که به این شهر سفر می کنند، سراغ سواحل و اقامتگاه های جزیره ای این شهر می روند. پوکت در بین دیگر جزیره های کشور تایلند جزء گران ترین مقاصد است. البته این در این مطلب ما تنها بخشی از جاذبه های گردشگری در پوکت را معرفی کرده ایم جهت اطلاعات بیشتر به سایت دلتابان مراجعه کنید.

پاتایا


پاتایا از شهرهای ساحلی کوچک است که در شرق خلیج تایلند قرار دارد و از مناطق پربازدید این کشور می باشد. این شهر نزدیک ترین تفریحگاه ساحلی به بانکوک است و به همین دلیل کسانی که با تور بانکوک می روند می توانند دسترسی راحتی به این شهر داشته باشند.

بانکوک


بانکوک، پایتخت تایلند و یکی از جذاب ترین شهرهای جنوب شرقی آسیا است که سالانه میلیون ها گردشگر را به سمت خود جذب می کند. بناهای تاریخی و باشکوه، گردش در بازارهای شناور و منحصر به فرد تایلندی، گشت و گذار در مراکز خرید لوکس و مدرن این شهر از جمله دلایلی است که افراد برای آنها به این شهر سفر می کنند.

  • چیانگ مای

چیانگ مای شهری تاریخی و زیبا در کشور تایلند است که یکی به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری در شمال این کشور به شمار می رود. علت شهرت آن هم حفظ کردن بافت تاریخی اش در برابر پیشرفت هایی است که این روزها تایلند داشته است نیز می باشد. در این شهر بهترین غذاهای تایلندی و اروپایی را با کمترین قیمت ممکن می توانید میل کنید.

  • کرابی

یکی از استان های خوش آب و هوای تایلند که چندین سال است طبیعت بکر و دست نخورده ی آن، عامل اصلی در جذب گردشگری است، استان کرابی است. سفر به کرابی برای آن دسته از افرادی که به دنبال طبیعت بکر و زیبا، آب و هوای مطلوب و خوش، سواحل شنی تمیز وسیع، آب های شفاف، کوه های پوشیده از درخت و حیات دریایی دیدنی هستند، بهترین انتخاب است.

شرایط اینترنت و تهیه سیم کارت در تایلند


اینترنت تایلند دارای سرعت مناسب و قابل اعتماد است. سرعت اینترنت در تایلند سریع ترین در جهان نیست اما سرعت خوبی داشته و نیازهای شما را برطرف می کند. اگر اینترنت هتل شما به مشکل برخورد کرد، شما می توانید در گوشه و کنار شهرهای این کشور تعداد زیادی کافی نت با سرعت اینترنت بالا و قهوه های خوشمزه پیدا کنید. یکی از بهترین کافی نت های زنجیره ای در تایلند که در بسیاری از شهرهای این کشور شعبه دارد، مجموعه Nomadic Notes نام دارد.

  • سیم کارت محلی

تهیه سیم کارت محلی در تایلند بسیار ساده است. قیمت سیم کارت در این کشور ارزان بوده و بهتر است پیش از سفر خود به تایلند درباره قوانین و نحوه خرید سیم کارت، اطلاعات لازم را به دست آورید.

جشنواره های تایلند

  • فستیوال ارواح تایلند phi Ta Ta Khon

زمان برگزاری: تعطیلات آخرین هفته ماه ششم سال

  • فستیوال لانترن Lante festival YiPeng

زمان برگزاری: ماه نوامبر

  • فستیوال گیاهخواری تایلند

زمان برگزاری: ماه اکتبر

  • فستیوال موسیقی و هنر واندرفروت تایلند

زمان برگزاری: ماه دسامبر

  • ضیافت میمون های لوبوری Lopburi Monkey Banquet

زمان برگزاری: ماه نوامبر

  • فستیوال راکت Boon Bang fai
  • فستیوال بوفالو سواری WingKwai
  • فستیوال شمع تایلند
  • جشن سال نوی چینی ها در تایلند
  • جشنواره های تایلند

بایدها و نبایدها در شهرهای تایلند

تور بانکوک

یک سری باید ها و نباید ها در تور تایلند هست که با رعایت این نکات میتوانید سفر خاطره انگیزی را داشته باشید:

  • آب لوله کشی در تایلند قابل آشامیدن نیست اما آبی که در رستوران ها در پارچ ارائه می شود، تصفیه شده و قابل آشامیدن است. به ویژه در مناطق روستایی اگر به آب بسته بندی شده آشامیدنی دسترسی ندارید سعی کنید از بطری های تصفیه آب SteriPen یا LifeStraw استفاده کنید.
  • هرگز وسایل با ارزش خود را هنگام ترک هتل در اتاق نگذارید.
  • حتما حوله و عینک آفتابی و کرم ضد آفتاب و البته دوربین عکاسی همراه داشته باشید .
  • هنگام رفتن به مراکز عبادتی لباس مناسب و پوشیده به تن کنید.
  • در رستوران و یا هرجای دیگر اگر خدمت خوبی دریافت کردید سعی کنید انعام پرداخت نمایید.
  • اگر راننده تاکسی به شما گفت که یکی از جاذبه های دیدنی تایلند به دلیلی بسته است، حرف او را جدی نگیرید، این حقه ای است که بعضی از راننده ها استفاده می کنند تا با پیشنهاد دادن مکانی دیگر با مسافت بیشتر پول بیشتری نصیبشان شود. اگر هم شک کردید، تنها از راننده تشکر کنید، از تاکسی خارج شوید و از فرد دیگری صحت تعطیلی را جویا شوید.
  • به هنگام بازدید از مکان های عبادتی به دیگران توجه کنید و فراموش نکنید که کفش های خود را در آورید.
  • شاید هیچ وقت موقعیت این پیش نیاید که شما به سر کسی در طول سفر دست بزنید، اما لازم به ذکر است که سر قسمتی مقدس از بدن در تایلند است و دست زدن به سر کسی برای تایلندی ها اصلا خوشایند نیست.
  • هتل های ۳ ستاره هتل از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و تفاوت قیمت هتل های ۴ ستاره با ۵ ستاره زیاد نیست، پس در طول سفر به تایلند در هتل های ۵ ستاره اقامت کنید.
  • هنگام خرید از بازارهای این شهر سعی کنید تا جایی که امکان دارد چانه بزنید و از قیمت آن کالا بکاهید.
  • حشرات همه جا پیدا می شوند اما این دلیل نمی شود که اجازه دهید به راحتی شما را نیش بزنند. از اسپری های دفع کننده ی حشرات برای دور کردن این مزاحمان موذی استفاده کنید.
  • سعی کنید تا جایی که برایتان امکان دارد از غذاهای خیابانی میل کنید تا در هزینه های خورد و خوراکتان کاهش چشم گیری را فراهم کنید.
آژانس مسافرتی دلتابان ، ارائه دهنده بلیط هواپیما و...تور تایلند , تور ارزان تایلند , تور نوروزی تایلند , قیمت تور تایلند , معتبرترین آژانس هواپیمایی,...
ما را در سایت آژانس مسافرتی دلتابان ، ارائه دهنده بلیط هواپیما و... دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 314 تاريخ : يکشنبه 30 تير 1398 ساعت: 20:06

تور تایلند


اگر که سفر با تور تایلند را انتخاب کرده اید، نیازمند آشنایی بیشتر و بهتر با این کشور و شناخت دقیق تر آن هستید. تایلند نام کشوری در شبه جزیره هند و چین واقع شده و در جنوب شرقی آسیا می باشد. این کشور از شمال با برمه و لائوس، از شرق با لائوس و کامبوج، از جنوب با مالزی و خلیج تایلند و از غرب با برمه و دریای آندامان همسایه می باشد. زبان رسمی این کشور، تایلندی است. پایتخت و همچنین پرجمعیت ترین شهر آن، بانکوک می باشد و حدوداً 95% مذهب مردم بودایی است.

تور تایلند لحظه اخری

نام تایلند در زبان مردم محلی گرفته شده از دو کلمه THI و LAND است که به معنی سرزمین حوری نیز است.
معابد بودایی بخش جدایی ناپذیر از فرهنگ مردم کشور تایلند می باشد که البته نقش به سزایی در صنعت گردشگری نیز ایفا می کنند. علاوه بر این، تایلند به دلیل جزایر پر تعداد با سواحل شنی بسیار جذاب و شن های طلایی رنگش و همینطور غذاهای خیابانی شهرت جهانی دارد.
بانکوک، پوکت و پاتایا و استان کرابی، مهمترین و بهترین مقصدهای سفری تایلند هستند که در میان گردشگران از محبوبیت بسیار بالایی بهره مند هستند. بهتر است زمان سفرتان به تور تایلند را گونه ای برنامه ریزی کنید که در زمان جشنواره ها و فستیوال های جذاب کشور، در آنجا باشید.

تور لحظه آخری تایلند (آنی و ارزان قیمت)
چنانچه به دنبال پکیج های ویژه تور تایلند هستید، انتخاب آفرهای دقیقه 90 بهترین گزینه برای شما خواهد بود. قیمت بلیط به همراه رزرو هتل و پرواز با دلتابان بهترین آژانس هواپیمایی بخواهید. سفر به کشور توریستی تایلند با تور تایلند ارزان و تور ترکیبی تایلند می تواند یکی از بهترین و خاطره انگیزترین سفرهای شما باشد.

قیمت تور تایلند


قیمت تور تایلند با توجه به شهری که می خواهید از آنجا سفر کنید متفاوت است، به عنوان مثال تور تایلند از شیراز یا تور تایلند از مشهد با قیمت متفاوتی نسبت به تور تایلند از تهران انجام خواهد گرفت. همچنین مقصدی که انتخاب می کنیم نیز، در قیمت تور تأثیر گذار می باشد.

تور بانکوک با تور پاتایا در یک رنج قیمت نیستند. هزینه تور تایلند بسته به نوع هتل، نوع بلیط هواپیما و خدمات ارائه شده متغیر خواهد بود.

جاذبه های گردشگری بانکوک


مکان های دیدنی بانکوک به اندازه ای رنگارنگ و متنوع و زیبا هستند که هر ساله میلیون ها گردشگر و توریست به آنجا سفر می کنند تا از نزدیک آنها را مشاهده نمایند. مکان های توریستی و دیدنی تایلند بسیار زیاد و متنوع است که می توانید با مراجعه به صفحه جاذبه های گردشگری تایلند به صورت دقیق تری با آنها آشنا شوید.
شهربازی دریم ورد، معبد وات فو یا بودای خوابیده، سافاری و دنیای وحش، بازار شناور دامنون سادوآک، بازار شبانه پات پونگ، باغ وحش دوزیت، شهر تاریخی آیوتایا، مزرعه تمساح، باغ رز، مجسمه بودای زمردین و مجموعه کاخ پادشاهی از نمونه های مکان های دیدنی بانکوک هستند.

تور پاتایا

مراکز خرید تایلند


فروشگاه های خیابانی در سراسر شهر بانکوک منبع بسیار مناسبی و خوبی برای خریداری سوغاتی های ارزان و در عین حال جالب هستند. اگرچه در تایلند محصولات بسیار خوبی برای خرید و سوغات وجود دارد و برای بینندگان و خریداران بسیار جذاب هستند، اما مهمترین نکته ای که باید بسیار توجه کنید این است که در هنگام خرید کاملاً باید مراقب باشید، چرا که به همان میزان که اجناس زیبا و عالی وجود دارد، چندین برابر نیز اجناس تقلبی و فیک وجود دارد که به جای جنس مرغوب و اصلی به مسافران فروخته می شود.

از سوغاتی های بسیار معروف تایلند می توان به ظروف مخصوص تایلند، شیرینی خائو لام تایلندی، ابریشم و کتان تایلندی، جواهرات تایلند، فیل ها و مجسمه های بودا تایلند و ادویه تایلندی اشاره کرد. بهترین و معروف ترین مراکز خرید تایلند عبارتند از: مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک، مرکز خرید سیام سنتر بانکوک، مرکز خرید سیام دیسکاوری بانکوک، مرکز خرید پلاتینوم بانکوک، مرکز خرید فورچون تاون بانکوک، مرکز خرید ام کاتیر بانکوک، مرکز خرید آمارین پلازا بانکوک، مرکز خرید سنترال امبسی بانکوک و مرکز خرید ام بی کی بانکوک.

رزرو هتل های تایلند


قیمت هتل و رزرو هتل ارزان در تایلند به دلیل تنوع هتل های تایلند بسیار متنوع می باشد، از لوکس ترین هتل های 5 ستاره در بانکوک تا مسافرخانه های ارزان قیمت همگی در این شهر یافت می شوند. قیمت هتل در بانکوک با توجه به پکیج انتخابی تور تایلند مشخص می شود. شما می توانید بدون هیچ نگرانی با انتخاب یکی از پکیج های تور تایلند از مطمئن ترین آژانس هواپیمایی خود را از رزرو هتل و رزرو بلیط هواپیما راحت کنید.
آژانس هواپیمایی دلتابان مجری مستقیم تور تایلند با ارائه بهترین پکیج های مسافرتی بهترین خاطره را برای تهیه سفرنامه بانکوک، پوکت، پاتایا و سامویی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

همه چی درباره تور بانکوک

مسافران در تور بانکوک، پایتخت کشور زیبای تایلند، به سختی می توانند هویت این شهر را با یک کلمه توصیف کنند. اکثر افرادی که برای اولین بار به بانکوک سفر می کنند، این شهر را در مرزی میان گذشته و حال، می بینند. معابد باستانی و مراکز خرید مدرن، اجزای اصلی پایتخت تایلند، هستند و مانک های (راهبه) بودایی در خیابان های شهر، دیده می شوند. این تناقض بین مدرنیته و بخش باستانی بانکوک، می تواند هیجان انگیز باشد و در عین حال یک آشفتگی به نظر بیاید.

بانکوک

با توجه به چیزی که گفته شد، بانکوک با دارا بودن جوی پویا و پرشور، نیاز به انرژی بسیاری دارد. آب و هوای گرم و جمعیت انبوه گردشگران، همیشه در بانکوک، در انتظار شما هستند. بله، ممکن است در نگاه اول این طور به نظر بیاید که شهر پر از رطوبت و جمعیت است و سفر به اینجا نمی تواند خوشایند باشد، اما باید بدانید که بانکوک، پر از شگفتی هایی است که قطعا نباید از آن صرف نظر کنید.

بزرگ ترین بازار در فضای آزاد در جهان، آکواریومی در سطح جهانی در یک مرکز خرید ۸ طبقه، مجسمه طلایی بودا با ارتفاع ۴۶ متر و شمار زیادی از دیگر جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی بانکوک که آن ها را در سفر به بانکوک خواهید دید. برای بازدید از این شهر باستانی، همراه با تورهای بانکوک، برای یک سفر عالی، برنامه ریزی کنید.


بهترین زمان سفر به بانکوک بر اساس آب و هوا

بهترین زمان سفر با بانکوک، در ماه های نوامبر تا مارچ (۱۰ آبان تا ۱۱ فروردین) است، زمانی که گرما و رطوبت در پایین ترین حد خود قرار دارند. البته باید بدانید که اقلیم گرمسیری تایلند ممکن است دمای هوا را در هر روزی از سال، جدا از اینکه در چه فصلی قرار دارد، تا ۳۲٫۲ درجه سانتی گراد بالا ببرد.

برای بهترین قیمت هتل ها و بلیط هواپیما، سفری در ماه های آوریل تا اکتبر (۱۲ فروردین تا ۹ ابان)، گرم ترین و پر بارش ترین زمان سال به بانکوک، ترتیب دهید. به غیر از صرفه جویی مناسب در هزینه ها در این زمان از سال، در مقایسه با زمستان که فصل داغ گردشگری بانکوک به شمار می آید، با کمترین میزان جمعیت در شهر روبه رو خواهید شد.

به خاطر داشته باشید فصل باد و بارش های موسمی بانکوک، از ماه می (۱۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد) آغاز می شود و تا ماه سپتامبر و اوایل ماه نوامبر (اوایل آبان)، ادامه دارد.

تور بانکوک

تور پوکت

پوکت مکانی دنج برای رفع خستگی و فرار از گرما و رطوبت خیابان های بانکوک و چیانگ مای است. مطمئن باشید در سفر با تور پوکت ، از تک تک لحظه های حضور خود در این شهر، لذت خواهید برد. اما پیش از رفتن به این جزیره، بهتر است نکاتی را بدانیم که در سفر کمک حالمان بوده و خاطره ی خوشی را برایمان رقم زند. در ادامه بیشتر با این نکات آشنا خواهیم شد.

نگران رزرو بلیط هواپیمای داخلی نباشید
پوکت

دسترسی با هواپیما از بانکوک یا چیانگ مای به پوکت، جزیره ای که در منتهی الیه جنوب غربی تایلند واقع شده، بسیار ساده و راحت است. شما می توانید به راحتی بلیط هواپیما داخل کشور را تهیه کرده و به شهرهای مورد نظر خود سفر کنید؛ بلیط های هواپیمای داخلی تایلند بسیار مقرون به صرفه هستند. برای نمونه، بلیط هواپیمای چیانگ مای به پوکت ۵۴۰۰ بات است. این قیمت برای سفر از شمال کشور به جنوبی ترین نقطه ی آن، تقریبا ارزان و منصفانه به نظر می رسد. برای خرید بلیط هواپیما می توانید از طریق هتل خود نیز اقدام کرده یا به آژانس های مسافرتی سطح شهر سر بزنید یا به فرودگاه رفته و در ساعات معین، اقدام به تهیه ی بلیط کنید.


پوکت

مکان های دیدنی بسیار زیادی در پوکت وجود دارد اما سواحل زیبا و هتل های منحصر به فرد کاتا، آن را به محلی رویایی تبدیل کرده است. کرایه ی تاکسی کاتا تا مراکز خرید بزرگ، کمی زیاد است اما جای نگرانی وجود ندارد؛ چرا که این مکان، فروشگاه ها و رستوران های کوچک مختص خود را دارد. در رستوران ها و کافه های کاتا، انواع و اقسام غذاهای لذیذ تایلندی سرو می شود که می توانید از آن ها لذت ببرید. علاوه بر این، هتل ها و تفریحگاه های بزرگی در این مکان وجود دارد که بیشترشان نمایی رو به ساحل دارند.

بهتر است قبل از اقامت در هتل، از تمامی امکانات و قیمت آن اطمینان حاصل کنید. ممکن است هتلی را انتخاب کنید که امکانات کمی در اختیارتان گذارد و از طرف دیگر، هزینه ی زیادی نیز از شما طلب کند. البته این روزها، به دلیل این که آژانس های مسافرتی خودشان اقدام به رزرو هتل می کنند، جای نگرانی وجود ندارد. با این حال، می توانید تورهای گردشگری مختلف را بررسی کرده و بهترین آن را انتخاب کنید.

آژانس مسافرتی دلتابان ، ارائه دهنده بلیط هواپیما و...تور تایلند , تور ارزان تایلند , تور نوروزی تایلند , قیمت تور تایلند , معتبرترین آژانس هواپیمایی,...
ما را در سایت آژانس مسافرتی دلتابان ، ارائه دهنده بلیط هواپیما و... دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 228 تاريخ : يکشنبه 23 تير 1398 ساعت: 20:37

آشنایی با تور دبی

دبی از جمله شهرهای شیخ نشین امارات است که دارای جاذبه های بسیار دیدنی است. این شهر یکی از قطب های مهم گردشگری در دنیا به شمار می آید. سالانه گردشگران بسیار زیادی از نقاط مختلف جهان برای بازدید از دبی به این شهر وارد می شوند. تور دبی همواره مملو از گردشگر می باشد. رزرو تور دبی را می توان خیلی ساده با اینترنت انجام داد. این شهر لوکس البته از گران قیمت ترین شهرهای دنیا است. معماری شگفت انگیز دبی و جاذبه های تفریحی گوناگونی که در شهر وجود دارند از جمله دلایلی است که این شهر مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. بهترین فصل برای سفر به دبی فصل زمستان است چون در تابستان گرمای هوای این شهر لوکس غیر قابل تحمل می شود.

معرفی شهر دبی

دبی بزرگترین شهر و همچنین دومین شهر مهم امارات متحده عربی است که در شبه جزیره عربستان واقع شده است. طول خط ساحلی این شهر 64 کیلومتر است. سیاست این شهر بر پایه حکومت مشروطه است. مساحت این کلانشهر ۴۹۷٫۱ مایل مربع (۱٬۲۸۷٫۴ کیلومتر مربع) است که میزان تراکم جمعیت در آن بیش از ۴۰۸٫۱۸ بر کیلومتر مربع می باشد. بدون شک دبی یکی از لوکس ترین و گران قیمت ترین شهرهای دنیا است که سفر به آن برای گردشگران بسیار لذت بخش و خاطره انگیز خواهد بود. در دبی هتل های بسیار لوکس و زیبایی ساخته شده است. این هتل ها در رده های مختلف هستند و از هتل های لوکس تا ارزان قیمت می توان متناسب با بودجه سفر خود یکی را انتخاب نمود.

دبی دارای آب و هوایی گرم و خشک است و به دلیل شرجی بودن هوای این شهر در فصل تابستان از میزان گردشگران به دبی کاسته می شود. بزرگترین مراکز خرید دنیا و بهترین رستوران های جهان را در دبی می توان پیدا کرد. این شهر با داشتن ۱۴۹ آسمان خراش سومین شهر جهان از نظر سازه ها و ساختمان های مرتفع می باشد. فرودگاه دبی از پرترددترین فرودگاه های سراسر دنیا محسوب می شود. در سفر با تور دبی می توان از جاهای مختلف این شهر زیبا دیدن کرد.

وضعیت آب و هوا دبی

هوای دبی بسیار گرم و مرطوب است و در اکثر اوقات این شهر دارای هوایی شرجی می باشد. در فصل زمستان مقدار قابل ملاحظه ای از میزان داغی هوا کاسته می شود و هوای این شهر قابل تحمل می گردد. بنابراین توریست هایی که به دبی سفر می کنند، ترجیح می دهند، فصل زمستان را برای سفر خود انتخاب نمایند. در فصل تابستان میزان گرمای هوا آنقدر زیاد است که لذت گردش در این شهر را از گردشگران می گیرد. به طور کلی در امارات آب و هوا خشک و آفتابی است و در طول سال در این کشور بارندگی رخ نمی دهد، اما در فصل زمستان بارندگی اندکی در شهر دبی صورت می گیرد. در برخی از مواقع بادهای شدید سبب بروز طوفان شن و کدر شدن هوای شهر می شود. در تابستان شدت گرمای هوا بسیار زیاد است.

وضعیت آب و هوا دبی

رزرو تور دبی

جهت رزرو تور دبی می توان از راه های مختلفی اقدام کرد. در روش آنلاین رزرو تور دبی با بلیط هواپیما می توان با وارد شدن در سایت های ارائه دهنده تور دبی مبدا حرکت خود ( شهری که می خواهید از آن جا سفر با تور دبی را آغاز کنید) و در قسمت مقصد سفر، شهر دبی را وارد نمایید. همچنین در رزرو آنلاین تور دبی لازم است تاریخ رفت و برگشت مشخص گردد. انواع تورهای دبی در سایت های مختلف و مراکز خدمات مسافربری نمایش داده شده است و می توان یکی از این تورها را به دلخواه انتخاب نمود.

جاذبه های گردشگری دبی

شهر دبی با جاذبه های بسیار زیادی که دارد شناخته شده است. دیدنی های بسیار زیبایی که در این شهر است، باعث شده تا گردشگران از سفر با تور دبی لذت بسیاری ببرند. در اینجا به معرفی برخی از مهمترین جاذبه های این شهر می پردازیم:

مسجد جمیرا:

از زیباترین مسجدهایی که در شهر دبی ساخته شده است، مسجد جمیرا می باشد. از بهترین نمونه های معماری اسلامی مسجد جمیرا است. ساخت این مسجد برگرفته از مسجد الازهر قاهره می باشد. سازه های سنگی مسجد را مطابق با اصول معماری فاطمیان ساخته اند. حکاکی های بسیار زیبا و ظریفی روی مناره های مسجد جمیرا به کار رفته است.

آکواریوم دبی:

یکی از بهترین جاذبه های گردشگری دبی، آکواریوم دبی می باشد. در این آکواریوم بیش از ۱۴۰ نمونه از انواع آبزیان پیدا می شود. این آکواریوم بسیار زیبا در طبقه همکف دبی مال واقع شده است. این آکواریوم دارای یک تونل است که می توان بازدید رایگان از آن را انجام داد.

از دیگر تفریحات آبی در تور دبی می توان تورهای قایق سواری با قایق های کف شیشه ای، غواصی در مخزن و شنا با کوسه ماهی ها را نام برد.

برج العرب:

بزرگترین هتل دنیا که دارای ۳۲۱ متر ارتفاع از سطح جزیره مصنوعی می باشد. نمای این ساختمان مانند یک قایق سنتی با بادبانی است که به بخش ساحلی دبی جلوه ای بسیار زیبا بخشیده است. این برج از بهترین و گران قیمت ترین هتل های دنیا می باشد. سوئیت های این هتل بسیار لوکس و مجلل هستند و دارای قیمت بسیار گرانی می باشند. افرادی که نگرانی از بابت هزینه های سفر خود ندارند، می توانند در رستوران این هتل غذای خود را میل کنند.

ساحل جمیرا:

از دیگر مکان های بسیار معروف در دبی ساحل جمیرا می باشد. در این ساحل تفریحات بسیار هیجان انگیز ساحلی وجود دارد. در سراسر ساحل جمیرا هتل ها و اقامتگاه های مختلف وجود دارد. تخت های مخصوص جهت آفتاب گرفتن، ورزش های آبی، جت اسکی، رستوران و تفریحات بسیار گسترده دیگری در ساحل جمیرا وجود دارد.

جاذبه های گردشگری دبی

  • هتل های لوکس در تور دبی

شهر دبی به هتل های بسیار لوکسی که دارد معروف است. افرادی که محدودیتی از نظر پرداخت هزینه های هتل در تور دبی ندارند، می توانند در اقامتگاه و هتل های لوکس این شهر ساکن شوند. هتل The Palace Downtown در چند قدمی برج خلیفه از هتل های لوکس و گران قیمت دبی است. اگر می خواهید محل اقامت شما در دبی به جاذبه های گردشگری این شهر نزدیک باشد، می توانید هتل Armani را به عنوان محل اقامت خود انتخاب نمایید. برای افرادی که علاقه مند به سفر لوکس در کنار دریا هستند، اقامت در هتل برج العرب گزینه بسیار خوبی است. هتل برج العرب به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های دنیا شناخته شده است.

  • هتل های میان رده ای در تور دبی

از محبوب ترین هتل های میان رده ای که در دبی می توان پیدا کرد، هتل Ramada Downtown Dubai است. این هتل به برج خلیفه و دبی مال بسیار نزدیک است و شما می توانید پیاده در زمان بسیار کوتاهی به این دو محل برسید. از دیگر هتل های میان رده ای که طراحی آن به سبک مدرن عربی می باشد بوتیک هتل Manzil Downtown Dubai است. در ساحل جمیرا هتل Sofitel Dubai واقع شده است که فاصله آن تا برج خلیفه ۱۲ دقیقه با ماشین می باشد. هتل جمیرا در گردشگاه مشهور دبی واقع شده است و به اسکله بسیار نزدیک است.

  • هتل های ارزان قیمت دبی

برای افرادی که نمی توانند هزینه زیادی از بابت اقامت خود در دبی بپردازند، هتل Ibis بهترین گزینه است. این هتل ارزان قیمت در کنار مرکز خرید امارات واقع شده است. همچنین این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو واقع شده است و فاصله آن تا برج خلیفه با ماشین ۱۳ دقیقه می باشد. از دیگر هتل های ارزان قیمتی که در شهر دبی وجود دارد، هتل Ibis Al Rigga است. این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله بسیار نزدیکی دارد. برای افرادی که علاقه مند به منطقه های تاریخی هستند، هتل XVA Art Hotel گزینه بسیار خوبی است. این هتل در یک منطقه قدیمی قرار گرفته است و امکانات آن نسبت به قیمتی که دارد، بسیار عالی است.

انواع تور دبی

دسته بندی تورهای دبی را می توان از طرق مختلف انجام داد. به طور مثال، تور گروهی و یا (Group Tour) : این نوع تور با هدف یک سفر دسته جمعی و ارتباط صمیمانه میان اعضای گروه انجام می شود و موجب یک تعامل دوستانه خواهد شد. در این نوع از تور گردشگران علاوه بر استفاده از خدمات تور مانند حمل و نقل هوایی و هتل و ترانسفر فرودگاهی از کنار هم بودن لذت بسیار زیادی خواهند برد.

تور سفارشی (Customized Tours) : در این نوع تور گردشگران هیچ گونه شناختی از قبل ندارند و با هم آشنا نیستند. در پایان تور افراد با هم آشنا شده اند و تجارب زیادی از بودن در کنار هم به دست می آورند. در این نوع از تور گردشگران یک نماینده برای خود تعیین کرده اند و پس از انتخاب مقاصد مورد نظر توسط اعضای گروه نماینده این درخواست را به لیدر می دهد تا از آن مکان بازدید کنند.

  • لیدر تور یا راهنمای تور دبی

در سفر با تور دبی لیدر تور مدیر اجرایی تور است و به عنوان نماینده آژانس هواپیمایی در سفر محسوب می شود. لیدر دارای وظایف مختلف و متنوعی در مدت زمان سفر می باشد. لیدر وظیفه دارد اطمینان از سلامتی و امنیت اعضا کسب کند. هماهنگ سازی برنامه های روزانه تور، برخورد با مشکلات احتمالی و رفع آنها، هماهنگ سازی فعالیت های تور با عرضه کنندگان اصلی مانند حمل و نقل محلی، رستوران، جاذبه ها، رفع بحران های احتمالی که تور با آنها در شرایط خاص ممکن است مواجه شود، تدارک تجربه ای بیاد ماندنی برای اعضای تور دبی در قالب برنامه سفر تعریف شده همگی از خدمات و وظایف لیدر تور دبی می باشد.

هتل های لوکس در تور دبی

چگونه سفر به دبی را خاطره انگیز کنیم؟

یکی از تورهای محبوب گردشگری در دنیا تور دبی است. در بین مسافرانی که به امارات متحده عربی می روند اغلب دبی را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند. در سفر به این شهر زیبا از جاذبه های متنوع آن بازدید خواهید کرد و خاطراتی خوش برای خود رقم خواهید زد. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره تور دبی و جاذبه های آن خواهیم پرداخت تا سفر لذت بخش تری را تجربه کنید.

تور دبی

برای رزرو تور ارزان دبی به صورت اینترنتی می توانید اقدام کنید و با مراجعه به سایت اطلاعات لازم را کسب نمایید. در ابتدا مبدا و مقصد تور را مشخص کنید که مبدأ شهر محل زندگی و مقصد نیز شهر دبی خواهد بود. با زدن گزینه جستجو لیستی از تورهای دبی به نمایش در می آید که هر یک دارای مشخصاتی چون قیمت، نوع هتل، نوع ایرلاین و کلاس پروازی، خدمات و ... خواهد بود. با توجه به بودجه ای که برای تور دبی در نظر گرفته اید مورد مناسب خود را انتخاب کنید. این امکان وجود دارد که تور دبی را بر اساس موردی که برای تان مهم تر است انتخاب کنید مثلاً تور را بر اساس قیمت و یا رزرو هتل ارزان جستجو کنید، این گونه تنها تورهای مورد نظر به نمایش در می آید و قادر به انتخاب مورد مناسب خود در کوتاه ترین زمان خواهید بود.

خدمات تور دبی و هزینه آن

در تور دبی خدماتی به مسافران ارائه می شود که در هزینه های تان نیز تأثیرگذار است. این خدمات شامل بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، رزرو بلیط هواپیما رفت و برگشت، رزرو هتل ، گشت شهری، لیدر فارسی زبان و ... است. با توجه به بودجه ای که دارید قادر به انتخاب این خدمات خواهید بود و از آن ها استفاده خواهید کرد. هزینه تور دبی با توجه به زمان سفر، نوع ایرلاین، کلاس پروازی، نوع هتل و خدماتی که ارائه می شود متفاوت خواهد بود. سفر در فصل های کم گردشگر سبب کاهش تعداد مسافران و در نتیجه کاهش هزینه ها خواهد شد و بالعکس سفر در فصل های پر گردشگر سبب افزایش هزینه های هتل، هواپیما و ... می شود. اگر قصد دارید سفر ارزانی داشته باشید تور دبی را در فصل های کم گردشگر انتخاب کنید و در روزهای غیر مناسبتی سفر کنید. این که چه ایرلاینی را برای پرواز انتخاب کنید نیز بر هزینه تور تأثیر می گذارد زیرا هر ایرلاین خدمات متفاوتی را ارائه می دهد. نوع هتل و خدمات ارائه شده نیز این هزینه را افزایش و یا کاهش می دهد.

با دلتابان بهترین آزانس مسافرتی سفری خاطره انگیز به شهر دبی داشته باشید.

آژانس مسافرتی دلتابان ، ارائه دهنده بلیط هواپیما و...تور دبی , تور ارزان دبی , تور نوروزی دبی , قیمت تور دبی , معتبرترین آژانس هواپیمایی,...
ما را در سایت آژانس مسافرتی دلتابان ، ارائه دهنده بلیط هواپیما و... دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 207 تاريخ : شنبه 22 تير 1398 ساعت: 19:58

​​رزرو هتل از گذشته تا امروز


احتمالاً خیلی از ما همین چند سال پیش را به خاطر داریم که هنوز امکان رزرو آنلاین هتل فراهم نبود؛ در آن زمان مجبور بودیم بعد از رسیدن به مقصد هتل مان را رزرو کنیم. اگر هم در فصل های پرمسافر سفر می کردیم، کار مشکل تری پیش روی داشتیم؛ ظرفیت هتل های آشنا تکمیل بود و ناچار بودیم برای پیداکردن محل اقامت چندساعتی در شهر بگردیم؛ البته درنهایت هم فقط با تکیه بر بخت واقبال مان هتلی را انتخاب می کردیم. 
حالا این روزها وضعیت فرق کرده است و کارها راحت تر پیش می رود؛ به کمک وب سایت های رزرو آنلاین هتل، به راحتی، می توانیم هتل های مختلف شهر را از نظر قیمت، امکانات و دسترسی به دیدنی های مهم شهر با هم مقایسه کنیم، نظر مسافرهای قبلی درباره اقامت شان در هتل ها را بخوانیم و مناسب ترین گزینه برای اقامت مان را انتخاب کنیم. همه این موارد دست ما را باز می گذارد که هتل دلخواه مان را با اطمینان بیشتری انتخاب کنیم؛ از طرفی با این روش می توانیم نظرمان درباره هتل را با دیگران به اشتراک بگذاریم و به مسافرهای بعدی کمک کنیم از تجربه ما استفاده کنند و هتلی مناسب را برای اقامت شان در نظر بگیرند.

ررزو آنلاین هتل
​​مزایای رزرو اینترنتی هتل


در سال های اخیر شتاب زندگی روزمره بالا رفته است و به تبع آن، ما زمان کمتری برای چیدن مقدمات سفر در اختیار داریم؛ مجبوریم از کمترین زمان هایمان بهترین استفاده را ببریم، چه برای برنامه ریزی سفر و چه در خود سفر. رزرو اینترنتی به ما کمک می کند در سفرهایمان زمان را صرف پیداکردن محل اقامت نکنیم و دردسرهای رزرو هتل به شیوه سنتی را نداشته باشیم. 
یکی از مهم ترین مشکلات رزرو محل اقامت به شیوه سنتی بی اطلاعی از ظرفیت هتل هاست؛ ما از راه دور امکان رزرو هتل خارجی را نداریم و نمی توانیم مطمئن باشیم وقتی به مقصد می رسیم هتل دلخواه مان هنوز ظرفیت داشته باشد. رزرو آنلاین هتل نگرانی ما را در این مورد هم برطرف می کند؛ با این روش می دانیم وقتی به مقصد رسیدیم، جای ما در هتل دلخواه مان محفوظ است. 
همان طور که پیش تر اشاره کردیم، رزرو اینترنتی رزرو هتل خارجی ارزان به ما کمک می کند تمامی هتل های شهر را در یک نگاه ببینیم و ویژگی هایشان را بررسی کنیم و در یک کلام، هتل مناسب و دلخواه مان برای اقامت در سفر را با آگاهی انتخاب کنیم؛ همه این مزایا وقتی پررنگ تر می شود که به یاد داشته باشیم هیچ یک از این امکان ها در شیوه آفلاین رزرو هتل فراهم نیست.


​​ رزرو آنلاین هتل با دلتابان


این روزها رزرو هتل ارزان به کمک اینترنت از رایج ترین روش ها برای برنامه ریزی سفر است. بیشتر کسانی که قصد سفر دارند پیش از هر تصمیمی ابتدا درباره شهر مقصد و اقامتگاه هایش جست وجو می کنند که بتوانند از پیش برنامه سفرشان را بچینند. دلتابان یکی از کامل ترین وب سایت های رزرو آنلاین هتل است و با بیش از ۸۰۰ هتل در شهرهای مختلف ایران همکاری می کند. شما در دلتابان به اطلاعات کاملی از هتل ها دسترسی دارید؛ می توانید موقعیت جغرافیایی هتل ها را روی نقشه ببینید و امکانات عمومی هتل و امکانات هر اتاق را به تفکیک مشاهده کنید؛ درنهایت هم با چند کلیک ساده در وب سایت دلتابان، به راحتی، اقامتگاه دلخواه تان را رزرو می کنید. 
دلتابان ، علاوه بر رزرو هتل های داخلی و خارجی ، امکانات دیگری هم در اختیار کاربران قرار می دهد که فرایند سفر را برای آن ها بسیار ساده تر می کند؛ خرید اینترنتی بلیط هواپیما یکی دیگر از خدمات خدمات مسافرتی دلتابان برای مسافران است؛ به این ترتیب شما برای گرفتن بلیط هواپیما مجبور نیستید به سامانه دیگری سر بزنید و راحت تر از همیشه و البته با قیمتی مناسب تر از هر جا هم هتل محل اقامت و هم بلیط هواپیمایتان را رزرو می کنید.

رزرو هتل
یکی دیگر از خدمات دلتابان بلاگ این سامانه است. پیش از رزرو آنلاین هتل می توانید از بلاگ دلتابان به عنوان راهنمایی استفاده کنید که به شما درباره ی صفر تا صد سفرتان کمک می کند. بلاگ های دلتابان درباره ی چگونگی سفر و شهر مقصد شما، هر جای ایران که باشد، اطلاعات کاملی در اختیارتان قرار می دهد. کافی است پیش از سفر به بلاگدلتابان سر بزنید تا با جاذبه ها، خوراکی ها، مراکز خرید و مکان های تاریخی و گردشگری و همه خصوصیات شهر مقصدتان آشنا شوید و درنهایت، برای سفرتان بهتر برنامه بریزید و سفری بهتر را تجربه کنید.


​​ ​​رزرو هتل آپارتمان


بسیاری از افراد تصور می کنند هتل آپارتمان ها نسبت به هتل ها سطح پایین تری دارند، اما واقعیت این طور نیست. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام انتخاب محل اقامت، این دو نوع اقامتگاه را با هم مقایسه کنید و در قیمت شان تفاوتی نبینید؛ احتمالاً این مسئله شما را در انتخاب میان این دو گزینه مردد می کند. درواقع بزرگ ترین تفاوت این دو در اندازه واحد های اقامتی است؛ شما با رزرو هتل آپارتمان واحد اقامتی بزرگ تری در اختیار خواهید داشت و امکاناتی مانند یک واحد آپارتمانی برایتان فراهم خواهد بود. 
همان طور که گفتیم هتل آپارتمان ها همیشه واحدهای اقامتی ارزان تری نیستند، بااین حال از آنجا که این اقامتگاه ها امکان آشپزی را برای مهمانان فراهم می کنند، انتخاب خوبی برای کسانی است که می خواهند در هزینه هایشان صرفه جویی کنند؛ طبیعتاً اینکه خودمان بتوانیم آشپزی کنیم و مجبور نباشیم برای صرف غذا به رستوران برویم هزینه هایمان را به مراتب کمتر می کند.

رزرو هتل خارجی
از طرفی مسافرها بسته به شهر و نوع سفرشان اقامتگاه شان را انتخاب می کنند. کسانی که خانوادگی سفر می کنند ترجیح می دهند همه اعضای خانواده در یک واحد و کنار هم اقامت داشته باشند، بنابراین در بعضی شهرها اولویت با اقامتگاه هایی است که واحدهای بزرگ تری دارند، مثلاً در شهری مانند مشهد که بیشتر افراد خانوادگی و اغلب با هدف زیارت به آن سفر می کنند، هتل آپارتمان ها واحد های اقامتی محبوب تری هستند.

آژانس مسافرتی دلتابان ، ارائه دهنده بلیط هواپیما و...بلیط هواپیما , خرید بلیط هواپیما , رزرو بلیط هواپیما , خرید آنلاین بلیط هواپیما , خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی, بلیط هواپیما چارتر,...
ما را در سایت آژانس مسافرتی دلتابان ، ارائه دهنده بلیط هواپیما و... دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 349 تاريخ : دوشنبه 17 تير 1398 ساعت: 13:25

راه های رزرو هتل در ایران

رزرو هتل در داخل ایران را می توان یکی از مهمترین مواردی دانست که حتما باید مورد توجه قرار گیرد. به این دلیل که حتما باید در سفر های خود سرپناهی برای خود فراهم نمایید. لازم به ذکر است که هتل های متعددی در سطح هر شهر ایران فعالیت می نمایند که قبل از سفر می توانید بهترین آنها را انتخاب و رزرو نمایید. رزرو هتل قبل از سفر مزایای بسیاری خواهد داشت که از جمله مهمترین مزیت های آن می توان به اطمینان در طول سفر اشاره نمود. اما ابتدا باید راه های رزرو هتل را دانسته و سپس اقدام نمایید. البته راه های مختلفی جهت رزرو هتل داخل ایران وجود دارد که می توانید بهترین روش را انتخاب نمایید. جهت رزرو هتل می توانید از وب سایت های مختلفی کمک بگیرید اما باید آژانسی را انتخاب نمایید که دارای نماد اعتماد بوده و بتواند بهترین خدمات را به شما ارائه نماید. دلتابان یکی از آژانس های گردشگری می باشد که بیشترین خدمات را به هموطنان ارائه داده و توانسته رضایت بسیاری را به خود جلب نماید. باید بدانید که می توانید در کوتاه ترین زمان و به آسانی هتل مورد نظر خود را با مراجعه به وب سایت دلتابان رزرو نمایید.

رزرو هتل

هتل های ایران

یکی از مهمترین مراکزی که در سطح هر شهری فعالیت می نمایند را می توان هتل ها دانست که بخش عمده ای از مسافرین نیز این مراکز را جهت اقامت انتخاب می نمایند. هتل ها بخش جدایی ناپذیر از شهر های پر گردشگر هستند و در بسیاری از شهر های مهم با یکدیگر رقابت نیز می نمایند. هر یک از هتل ها ویژگی های خاصی داشته و امکانات ویژه ای نیز ارائه می دهند که به همین جهت باید در انتخاب هتل نهایت دقت را داشته باشید. یکی از مواردی که سبب جلب توجه خواهد شد را می توان میزان هزینه ها دانست. چرا که هر یک از هتل ها از نظر قیمت با یکدیگر متفاوت خواهند بود. به همین دلیل باید قبل از هر چیزی به قیمت هتل ها توجه داشته باشید. توجه داشته باشید که بهتر است عکس برخی هتل های معروف مقصد خود را نیز مشاهده نمایید که این امر می تواند شما را در انتخاب مناسب تر یاری رساند. جهت بررسی هتل ها می توانید به وب سایت دلتابان مراجعه نموده و لیست کاملی از هتل ها را با مشخصات دقیق به همراه عکس مشاهده نمایید.

رزرو هتل در داخل ایران

شاید برایتان این سوال پیش آید که چرا باید هتل رزرو نماییم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که رزرو هتل می تواند این اطمینان را به شما بدهد که پس از طی کردن مسافت طولانی خواهید توانست بدون هیچگونه دردسری اتاق خود را تحویل بگیرید. حال باید بدانید از چه راه هایی می توانید اقدام به رزرو هتل نمایید. رزرو هتل در داخل ایران نیز این امکان را به شما خواهد داد که بتوانید پس از بررسی های لازم اتاق مورد نظر خود را رزرو نمایید.

رزرو هتل ارزان

راه های رزرو هتل در داخل ایران

یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری را به خود مشغول می کند را می توان راه های رزرو هتل دانست که در این باره می توان گفت رزرو هتل در داخل ایران از راه های مختلفی امکان پذیر می باشد که یکی از این راه ها مراجعه به آژانس های مسافرتی جهت رزرو هتل است شما می توانید جهت رزرو هتل، بلیط هواپیما و تور به سایت آژانس هواپیمایی دلتابان مراجعه نمایید چرا که در این وبسایت می توانید تمامی هتل های موجود در کشور را مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که در وب سایت دلتابان می توانید عکس تمامی بخش های هر یک از هتل ها را مشاهده نمایید که این امر سبب خواهد شد قبل از سفر از تمامی ویژگی های هتل مطلع شوید.

رزرو آنلاین هتل

بهترین روش رزرو هتل در داخل ایران

چنانچه به دنبال بهترین روش رزرو هتل ارزان در داخل ایران هستید باید گفت: راهی به جهت رزرو هتل مناسب خواهد بود که بتوانید از طریق آن بهترین هتل را در کمترین زمان ممکن رزرو نمایید. دقیقا سیستم رزرواسیون سایت دلتابان نیز بر همین مبنا طراحی شده است تا مسافران به راحتی و در کم ترین زمان ممکن بتوانند هتل خود را رزرو نمایند.همچنین لازم به ذکر است که می توانید مناسب ترین قیمت جهت رزرو هتل، بلیط هواپیما و تور را در سایت دلتابان بیابید.

قیمت رزرو هتل در داخل ایران

بی شک توجه کردن به قیمت در همگان وجود خواهد داشت. قیمت هتل ها را به هیچ وجه نمی توان با یکدیگر یکسان دانست. چرا که عوامل مختلفی بر تعیین قیمت هتل ها تاثیر گذار خواهند بود. قیمت را می توان یکی از عوامل تاثیر گذار بر عدم رزرو و یا رزرو هتل در داخل ایران دانست که باید بدانید که هر یک از هتل ها قیمت بخصوصی برای اقامت در نظر گرفته اند. نوع اتاق نیز می تواند بر قیمت بسیار تاثیر گذار بوده باشد. اتاق های هر یک از هتل ها را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود. چرا که اتاق ها به انواع کوچک و بزرگ دسته بندی می شوند که جهت اطلاع از قیمت دقیق رزرو آنها می توانید به وب سایت دلتابان مراجعه نمایید.

رزرو هتل

مزایای رزرو هتل در داخل ایران

رزرو هتل در داخل ایران مزایای بسیاری خواهد داشت. چرا که پیش از سفر بهتر است اقدام به رزرو نمایید تا بتوانید با اطمینان خاطر به سفر بپردازید. لازم به ذکر است که با رزرو هتل در داخل ایران از طریق وب سایت دلتابان این امکان به شما داده خواهد شد که بتوانید هتل را از طریق عکس هایش مورد بررسی قرار دهید که بی شک این امر سبب خواهد شد بتوانید بهترین هتل را پس از بررسی رزرو نمایید. یکی دیگر از مزیت های رزرو هتل را می توان سهولت و همچنین عدم معطلی در هتل مقصد دانست که سبب خواهد شد بتوانید در همان بدو رسیدن به مقصد به استراحت کردن پرداخته و خستگی را از خود به در نمایید.

آژانس مسافرتی دلتابان ، ارائه دهنده بلیط هواپیما و...بلیط هواپیما , خرید بلیط هواپیما , رزرو بلیط هواپیما , خرید آنلاین بلیط هواپیما , خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی, بلیط هواپیما چارتر,...
ما را در سایت آژانس مسافرتی دلتابان ، ارائه دهنده بلیط هواپیما و... دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 331 تاريخ : دوشنبه 17 تير 1398 ساعت: 13:13

سفر به مشهد با تور مشهد دلتابان

مشهد که بعنوان دومین کلانشهر ایران محسوب می شود سالانه میزبان 20 میلیون مسافر داخلی و یک میلیون گردشگر خارجی می باشد. هموطنان عزیزی که قصد دارند با کمرین هزینه به مشهد مقدس سفر کنند با ما همراه باشند. اگر تصمیم دارید که سفر ارزان به مشهد داشته باشید و تعدادتان کم می باشد پیشنهاد ما به شما تور مشهد است. یکی از مهم ترین موارد در سفر رفت و برگشت و همچنین اقامت آن می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار است. سفر تور مشهد با هواپیما بهترین نوع مسافرت بوده که به همراه تور بسیار ارزان و به صرفه می باشد. با رزرو تور ارزان مشهد به راحتی بلیط رفت و برگشت مشخص و همچنین رزرو هتل ارزان محل اقامت می شود که نیز هزینه کمتری پرداخت می کنید.

اما اگر تعدادتان زیاد است و میخواهید سفر ارزان به مشهد داشته باشید پیشنهاد ما به شما این بوده که سوئیت یا آپارتمان های مبل اجاره کنید. یکی دیگر از موارد نظر در سفر هزینه حمل و نقل درون شهری می باشد، در مشهد نگران هزینه جابه جایی نباشید زیرا بسیار مناسب هستند به طوری که از سه روش می توانید استفاده کنید که شامل: اتوبوس های تندرو و معمولی، تاکسی های دربست و خطی، قطار شهری (مترو) می باشد. اتوبوس ها کرایه ای به قیمت 500 تومان الی 1000 تومان بوده و به صورت بیست و چهار ساعت در حال خدمت رسانی هستند.

شهر مشهد دارای سیزده منطقه است. در این شهر یک فرودگاه بین المللی ، یک ایستگاه راه آهن و سه پایانه مسافربری وجود دارد که ارتباط را با شهر ها آسانتر می کند از این رو گردشگران تور مشهد به آسانی میتوانند از آن ها استفاده کنند.

تاکسی ها اکثرا از تاکسی متر استفاده می کنند که نسبت به مسافت هزینه مشخص می شود که حدودا مناسب می باشند. یکی دیگر از وسایل نقلیه قطار شهری می باشد که با هزینه 500 تومان از ساعت 6 صبح الی 10 شب آماده خدمت رسانی به مسافران عزیز است. گردشگران عزیز می توانند با رزرو تور مشهد به این شهر مقدس سفر کنند همچنین می توان از راه های دیگری نیز برای سفر ارزان به مشهد استفاده کرد. گردشگران تور مشهد و زائران محترم برای اینکه در سفر به مشهد، سریع و با هزینه کمتر به حرم امام رضا برسید پیشنهاد می شود که در طول سفراز مترو استفاده کنید.

جاذبه های مشهد

شهر مشهد را اغلب ایرانیان و حتی توریستی هایی که از خارج به ایران سفر می کنند با حرم امام رضا و آرامگاه فردوسی می شناسند در حالی که این شهر پر از جاذبه های گردشگری جذاب و طبیعی است که هر کدام برای خودشان می توانند به عنوان یک قطب گردشگری محسوب شوند. در این مطلب از دلتابان قصد داریم تا درباره مجموعه های تاریخی، تفریحی و فرهنگی متنوعی که در این شهر وجود دارد صحبت کنیم تا علاوه بر سفر زیارتی که به مشهد خواهید داشت به گردشگری و سیاحت هم بپردازید و سفر دلچسبی برایتان رقم بخورد. با دلتابان در سفر به مشهد همراه باشید تا با جاذبه های مشهد آشنا شوید.


همانطور که گفتیم در این مطلب می خواهیم درباره جاذبه های مشهد صحبت کنیم، دریاچه چشمه سبز هم یکی از همین جاذبه ها است که در استان خراسان رضوی قرار دارد و در یکی از بلندترین نقاط رشته کوه بینالود در ۵۰ کیلومتری غرب مشهد واقع شده است. این دریاچه کوهستانی که ارتفاع آن در ۲۵۰۰ متری سطح دریا واقع شده وسعت زیادی دارد و از آب آن برای آبیاری باغ ها و زمین های کشاورزی اهالی این منطقه بهره می برند.

تور مشهد با هواپیما

۲- مقبره فردوسی
یکی از جاذبه های ارزشمند مشهد مقبره فردوسی است که آثار وی جزو ارزشمندترین آثار ادبی ایران است.

آرامگاه فردوسی در فاصله ۲۰ کیلومتری از شهر مشهد در شهر توس قرار گرفته است. این بنا با الهام از معماری دوره هخامنشی، توسط هوشنگ سیحون بر پایه طرحی از کریم طاهرزاده طراحی و بازسازی شد. بازسازی و ساخت این بنا در سال ۱۳۴۳ به دستور انجمن آثار ملی آغاز شد و در سال ۱۳۴۷ به پایان رسید. این بنای ۹۰۰ متری از ستون، سنگ و کاشی ساخته شده است و در آن از عناصر تزیینی هخامنشی در ستون ها و سر ستون ها استفاده شده است. بر روی ۴ ضلع این آرامگاه نیز اشعاری از حکیم فردوسی نگاشته شده است.

۳- مجموعه کوهسنگی
دومین پارک بزرگ مشهد بعد از پارک ملت مجموعه کوهسنگی است که در لیست جاذبه های مشهد قرار می گیرد و در جنوب غربی این شهر نیز واقع است. پارک کوهسنگی در حاشیه کوه هایی مرتفع ایجاد شده و از قدیمی ترین روستاهای مشهد است. این منطقه یکی از محبوب ترین تفریحگاه های شهر مشهد است و دارای شهر بسیاری است چرا که یکی از شاهان ایران به شاه عباس در این منطقه تاج گذاری کرده است. این پارک تلفیقی از آب، سنگ و سرسبزی و نور است. ساختمان موزه بزرگ خراسان، با الگوبرداری از معماری کاخ کلات نادر، جلوه زیبایی به این مجموعه داده است.

۴- آرامگاه نادرشاه افشار
دیگر بنای ارزشمند و تاریخی که در این شهر وجود دارد آرامگاه نادرشاه افشار است که به عنوان یادبودی از گذشتگان ایران در لیست جاذبه های مشهد قرار دارد. نادرشاه افشار در هنگام حیات خود دستور داد تا آرامگاهی کوچک در بالای خیابان مشهد ساخته شود. این بنای جدید که در محل فعلی آرامگاه وی قرار داشت، مدتی بر پا بود تا این که انجمن آثار ملی ایران در سال ۱۳۳۵ خورشیدی درصدد بر آمد آرامگاهی مناسب برای وی در همان محل مقبره قوام السلطنه احداث کند. مدت زمانی که ساخت آن به طول انجامید از سال ۱۳۳۶ تا ۱۳۴۲ ادامه داشت.

۵- پارک طبیعی هفت حوض 
مشهد را اکثر افراد به حرم امام رضا (ع) می شناسند اما غافل از این که این شهر پر از جاذبه های گردشگری است که هر کدام می توانند به عنوان یک قطب گردشگری در این شهر تبدیل شوند. پارک طبیعی هفت حوض نیز یکی از همین جاذبه های مشهد است است که در دل کوه های خلج جای گرفته است. این منطقه در ۷ کیلومتری مشهد قرار دارد و دارای هفت حوض می باشد.

به منظور دسترسی به این منطقه بعد از وارد شدن به شهرک سیدی و جاده خلج و طی کردن حدود ۳ کیلومتر از جاده، به یک دوراهی می رسید. باید جاده اتوبان و آسفالت سمت چپ را ادامه دهید تا به میدانی برسید. اگر قصد سفر به این منطقه را دارید باید بعد از رسیدن به این میدان اتومبیلتان را پارک کنید و حدود ۲ کیلومتر از مسیر را پیاده طی کنید تا به «هفت حوض» برسید.

۶- پارک وکیل آباد
از دیگر جاذبه های مشهد پارک وکیل آباد است که به عنوان یکی دیگر از تفرجگاه های این شهر محسوب می شود و در جنوب غربی مشهد واقع شده است. این منطقه به علت قدمت خود و قرار گرفتن در دره ای باصفا از گذشته های دور تاکنون مورد توجه اهالی این شهر و مسافران آن نیز بوده است. این پارک جنگلی که در گذشته به نام میرطراز یا باغ وکیل آباد شناخته می شده، در سال ۱۳۴۸ شمسی توسط مالک آن، حسین آقای ملک، به صورت رسمی وقف استفاده عموم و به شهرداری مشهد واگذار شد.

۷- باغ گیاه شناسی
باغ گیاه شناسی مشهد شاید بتوان گفت یکی از برترین جاذبه های دیدنی در تور لحظه آخری مشهد است چرا که از بخش های متنوعی تشکیل شده و در آن می توانید مجموعه گیاهی منطقه رویشی ایران، مجموعه آربراتوم و سیستماتیک گیاهی، باغ میوه های بومی ایران، مجموعه گیاهی سوزنی برگان، مجموعه نمایشی باغ صخره ای و … را مشاهده کنید. این باغ به منظور حفظ و نگهداری گیاهان و داشتن یک بانگ ژن زنده گیاهی در این شهر ساخته شده است. این باغ در بلوار جمهوری اسلامی، حد فاصل چهارراه مقدم و میدان غدیر واقع است.

۸- بند گلستان
جاذبه های مشهد را قطعا نمی تواند در یک مطلب خلاصه کرد بنابراین ما به طور مختصر می خواهیم به چند مورد از آن ها اشاره کنیم که بند گلستان نیز یکی دیگر از آن ها است. این جاذبه در ۸ کیلومتری غرب مشهد و بر روی رودخانه گلستان احداث شده است. این بند از مناطق توریستی و دیدنی مشهد است. با وجود اینکه حدود ۵۰۰ سال از عمر این بنا می گذرد، هنوز سالم و پا برجاست.

۹- غار مغان
غار دو دهانه ای در ۳۵ کیلومتری شهر مشهد و در جنوب روستای مغان قرار گرفته است که درون آن آثار استالاگمیت و استالاکتیت بسیاری وجود دارد. عمق این چاه ها ۲۵ متر است و همچنین درونش پرتگاه ها و برکه های آبی هست که باعث می شود از ماجراجویی انفرادی پرهیز کنند. برای ورود به این غار حتما باید راهنما داشته باشید، زیرا در غیر این صورت بسیار بسیار خطرناک خواهد بود.

۱۰- باغ ملی
یکی از شلوغ ترین و جذاب ترین جاذبه های مشهد باغ ملی است. محمود سیستانی مالک این مکان بوده و قنات رکن آباد نیز یکی از قنات های مشهور این شهر است. در حال حاضر این بوستان بزرگ و با صفا با آب نما و درختان بلند به مکانی زیبا و خاص در شلوغی و هیاهوی وسط شهر تبدیل شده است. در دل این باغ سرسبز تندیس هایی از مشاهیر علم و ادب و عرفان به چشم می خورد.

تور مشهد

۱۱- دهکده ییلاقی شاندیز
یکی دیگر از جاهای دیدنی مشهد، منطقه ییلاقی پدیده شاندیز است. شاندیز با آب و هوای خوشی که دارد، در ۳۸ کیلومتری غرب مشهد واقع شده. این منطقه ترکیبی است از رودخانه های متنوع، دره ها و درختان بلند چنار، سپیدار و ارغوان و صدای خوش پرندگانی مثل هد هد. این منظره را که به تابلوی نقاشی می ماند، باغ های انبوده و حیواناتی مثل گراز و گرگ تکمیل می کنند. شاندیز منطقه ای تفریحی است که فروشگاه های صنایع دستی و رستوران بزرگی به نام پدیده شاندیز نیز دارد که یکی از پیشنهادات همیشگی در سفر به مشهد است.

۱۲- بازار رضا
خوب نوبتی هم باشد نوبت یکی معروف ترین جاذبه های مشهد است به نام بازار رضا که کمتر کسی است به این شهر سفر کند ولی به بازار رضا نرود. این بازار سنتی در مشهد علاوه بر معماری زیبا و سنتی که دارد یکی از قدیمی ترین مراکز عرضه سوغاتی و صنایع دستی شهر مشهد نیز می باشد. وقتی وارد بازار رضا می شوید، قبل از اینکه غرق تماشای ویترین ها شوید، کمی از زیبایی معماری این بازار لذت ببرید.

۱۳- غار بیمار آب
غاری در ۶ کیلومتری دهکده کوشک آباد به نام غار بیمار آب قرار دارد که در بلندی ها واقع شده و آب فراوانی در کف آن جریان دارد. ساکنین این محلی چون از آب غار بیمار آب به منظور معالجه ی حیوانات اهلی استفاده می کنند به احتمال زیاد این نام را برروی آن قرار داده اند. در ابتدای این غار یک چاه عمودی ۱۵ متری وجود دارد که در انتهای آن آبهای چکیده از سقف غار جمع شده و تشکیل یک حوضچه نسبتا عمیق را داده است. اهالی این منطقه گهگاهی آبی از این غار برای حیوانات خود بیرون می کشند و آن ها می دهند چرا که اعتقاد دارند این آب برای آنها حکم علاج را دارد و از بیماری به دور می مانند.

۱۴- خانه تاریخی ملک
یکی از آثار تاریخی که در شهر مشهد وجود دارد خانه تاریخی ملک است که در فهرست آثار ملی ایران در سال ۱۳۷۷ به ثبت رسیده است. این بنا یکی از نمونه خانه های زیبای بر جای مانده از دوران انتقال معماری در اواخر عصر قاجاریه محسوب می شود. در گذشته این بنای تاریخی بسیار وسیع بوده ولی اکنون تنها بخش بیرونی آن بر جای مانده است که شامل دو طبقه می شود. طبقه بالایی دارای سقف مشبک و منبت کاری شده چوبی و شومینه گچبری زیبایی است. خانه ملک امروزه مرکز هنرهای سنتی میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی است. گفتنی است حمام خانه ملک تنها نمونه حمام تاریخی خصوصی دوره خود در شهر مشهد معرفی شده است. این بنا در سال ۱۳۸۵ به عنوان خانه توریست انتخاب شد.

تور مشهد با هواپیما

۱۵- روستای زشک
روستایی به نام زشک در شهر مشهد وجود دارد که به دلیل وجود سارهای متعدد و منحصر به فردی که دارد در لیست جاذبه های مشهد نیز قرار گرفته و مقصد بسیاری از گردشگرانی است که به این شهر سفر می کنند. در مسیر رودخانه اگر پیش بروید خواهید دید در مکانی رودخانه کاملاً خشک است در حالی که چند صد متر پایین تر آب فراوانی از دل زمین بیرون می جوشد و به خاطر این ویژگی است که زشک به چشمه های جوشان معروف شده است.

آیا نمی دانید جهت داشتن یک سفر فوق العاده باید چه کارهایی انجام دهید؟ وب سایت دلتابان می تواند به این سوال پاسخ دهد. چرا که می توانید با استفاده از وب سایت دلتابان تمامی مراحل سفر را پشت سر گذاشته و سفری بدون دردسر برای خود فراهم سازید. اما باید به مواردی توجه داشته باشید. خرید آنلاین بلیط هواپیما را می توان از جمله موارد حائز اهمیت دانست چرا که بلیط های هواپیما در انواع مختلف عرضه شده اند و هر یک ویژگی های خاص خود را دارد. به همین منظور باید با نوع بلیط ها آشنایی داشته و سپس اقدام به خرید نمایید. رزرو هتل پس از خرید بلیط نیاز خواهد بود که باید بدانید چه نوع هتلی را باید رزرو نمایید. به جهت رزرو هتل می توانید به وب سایت دلتابان مراجعه نموده و لیست کاملی از هتل ها را مشاهده نمایید. توجه داشته باشید که هتل های متعدد3 تا 5 ستاره درمنطقه جمیرا در حال فعالیت هستند که هر یک از آن ها ویژگی های خاصی داشته و خدمات منحصر به فردی ارائه می دهند که به همین دلیل باید با آن ها آشنایی داشته باشید.

آژانس مسافرتی دلتابان ، ارائه دهنده بلیط هواپیما و...بلیط هواپیما , خرید بلیط هواپیما , رزرو بلیط هواپیما , خرید آنلاین بلیط هواپیما , خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی, بلیط هواپیما چارتر,...
ما را در سایت آژانس مسافرتی دلتابان ، ارائه دهنده بلیط هواپیما و... دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 323 تاريخ : شنبه 15 تير 1398 ساعت: 18:37

جزیره کیش یکی از زیباترین جزایر کشورمان است، که یکی از جزایر استان هرمزگان و در خلیج فارس قرار دارد. در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد جزیره کیش و مشهد و قیمت تور کیش و قیمت تور مشهد و رزرو هتل را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

سفر به کیش


اگر قصد سفر به کیش را دارید بهتر است پیش از سفر اطلاعاتی را در مورد جاذبه های گردشگری، هتل ها، تفریحات جزیره و قیمت تور کیش و بهترین زمان سفر به کیش را به دست آورید. تا از سفر به این جزیره زیبا لذت ببرید. با تمام ویژگی هایی که این جزیره زیبا دارد، قیمت تور کیش و سفر به آن کاملا مقرون به صرفه است.

آب و هوای کیش
جزیره کیش در مناطق گرم و خشک قرار دارد و فصل تابستان طولانی و داغ و فصل زمستان کوتاه و متعادلی را دارد. و به خاطر جزیره بودن آن آب و هوای شرجی دارد. در فصول گرم سال گاهی اوقات رطوبت هوا به 100 درصد می رسد اما این موضوع در فصل زمستان اصلا محسوس نیست.

بهترین زمان سفر به کیش


بهترین زمان سفر به کیش از نظر آب و هوا فصل پاییز و زمستان است، از آبان ماه تا اسفند، جزیره کیش آب و هوای خوب و متعادلی دارد و گاها دریا مواج است ، شبهای سردی دارد. که البته از نظر قیمتی نیز قیمت تور کیش بسته به فصول مختلف سال متفاوت است. نکته مهم اینکه فصل تاثیر مهمی بر قیمت تور کیش دارد. برای سفر به جزیره کیش تورهای متنوعی وجود دارد و همه این موارد را بسته به بودجه خود می توانید تنظیم کنید.
قیمت تور کیش بسته به نوع هتل از هتل 5 ستاره تا هتل 1 ستاره متفاوت است. بخش صبحانه معمولا در تمام تورهای کیش و هتلها وجود دارد، اما انتخاب گزینه های نهار یا شام در قیمت تور کیش باز هم لحاظ خواهد شد. البته انتخاب تعداد روز و شبهای اقامت در کیش هم در قیمت تور کیش موثر است و نکته دیگر نوع بلیط هواپیما است.که نوع بلیط فرست کلاس (first class) یا اکونومی (economy) باشد نیز در قیمت تور کیش لحاظ می شود،

مناسبترین قیمت تور کیش و زمان سفر

قیمت تور کیش
بهترین زمان سفر به کیش از لحاظ آب و هوایی فصل پاییز و زمستان است ولی باید در نظر داشته باشید، قیمت تور کیش در این فصول به مراتب گرانتر می شود. چون جزیره پذیرای گردشگران زیادی است.

در فصل گرم سال که همان تابستان است و از تیر تا شهریور ادامه دارد، قیمت تور کیش کاهش قابل ملاحظه ای دارد و معمولا در این فصل از سمت هتلها، جشنواره هایی برای تخفیف در نظر گرفته می شود. و گاهی اوقات در فصل گرم سال هزینه سفر و قیمت تور کیش از یک سوم تا نصف کاهش پیدا می کند. که اگر با گرمای هوا مشکلی نداشته باشید، این موضوع یک پیشنهاد اقتصادی عالی برای سفر است که قیمت تور کیش مناسبتر است و تعداد روزهای اقامت بیشتر و هتلهای بهتری در انتظار است.

در نهایت اینکه قیمت تور کیش بسته به آب و هوا و تعداد روزهای اقامت و آیتم های درخواستی متفاوت است.

هتلهای جزیره کیش


جزیره کیش هتلهای زیادی دارد و از هتلهای پنج ستاره تا هتلهای یک ستاره تقریبا تمام افراد با تمام سلیقه ها و بودجه ها را شامل می شود.

  • هتل ترنج

هتل ترنج کیش معروفترین و لوکس ترین هتل جزیره است که در سال 1394 به بهره برداری رسید. پروژه این هتل در اصل دارای دو بخش می باشد، قسمت اول: هتل پنج ستاره بر روی آب و بخش دوم آن هتل پنج ستاره ساحلی است. طرح هتل روی آب برای اولین بار است که در خاورمیانه اجرا می شود و برای نخستین بار در جزیره کیش با نمایی از ترنج یا همان بته جقه یک نماد اصیل ایرانی بر روی دریای خلیج فارس ساخته شده است. اتاق های این هتل دارای سوئیت اختصاصی هستند و از کف شیشه ای اتاق ها می توان دریا را مشاهده کرد.

هزینه اقامت در این هتل از شبی یک میلیون تومان شروع می شود و تا قیمت 5 میلیون تومان می رسد.

  • هتل بزرگ داریوش

هتل داریوش کیش یکی دیگر از لوکس ترین هتلهای جزیره کیش است و بیشترین شهرت آن به سبب معماری بی‌نظیر و فوق العاده آن است و از منحصر به فردترین و خاصترین هتل‌های جنوب کشور محسوب می شود. معماری این هتل برگرفته از معماری سنتی ایران باستان و عظمت تخت جمشید می باشد و یادآور تاریخ کهن ایران است. امکانات این هتل همچون استخر اختصاصی, ماساژ تایلندی, پینگ پنگ, سالن بدنسازی, زمین تنیس, دوچرخه, سالن بیلیارد, قایق سواری , گردشگری می باشد.

  • هتل مارینا

هتل لوکس مارینا پارک با یک فضای سبز بزرگ اختصاصی در کنار برج های دوقلو کیش قرار دارد. از ویژگی های آن فضای مشرف به دریا است و امکانات اختصاصی همچون استخر، ماساژ تایلندی، ساحل ماسه ای و اسکله اختصاصی با قایق می باشد.

از دیگر هتلهای لوکس و 5 ستاره جزیره کیش می توان به

هتل پارمیس، هتل ایران، هتل شایان، هتل کوروش، هتل ویدا را ذکر کرد، هر کدام از این هتلها امکانات اختصاصی همچون استخر و سالن های ورزشی دارند.

  • هتل سورینت مریم

جزو گروه هتل های سورینت است، که هدف آن ارتقاء کیفیت در صنعت هتلداری می باشد و در تلاش است بر اساس استانداردهای جهانی عمل کند.

ویژگی خوب این هتل فاصله کم آن تا ساحل و اسکله تفریحی است، نزدیکی به تالار شهر و مراکز خریدی همچون بازار مروارید، ونوس، بازارهای پردیس یک و دو و سایر مراکز تجاری جزیره می باشد. از دیگر امکانات این هتل استخر اختصاصی، آرایشگاه و سالن ماساژ و..است.

  • هتل فلامینگو

هتل فلامينگو کيش یک هتلی لوکس که به خاطر طراحی زیبای آن به شکل دلفین معروف است، این هتل در قلب جزیره کیش و در بلوار دریا واقع شده است. از دیگر ویژگی های آن نزدیکی به مراکز خرید سطح شهر و مراکز تفریحی و همچنین اسکله تفریحی کیش می باشد.

دیگر هتلهای چهار ستاره شامل: هتل سورینت صدف، هتل سارا، هتل پارمیدا، هتل آریان و هتل آرامیس می باشد. تمامی این هتل ها امکاناتی همچون استخر و سالن ورزشی و... را دارا می باشند.

  • هتل گاردنیا

یکی دیگر از هتلهای خوب و باکیفیت در نوع خود می باشد و امکانات اختصاصی همچون ترانسفر فرودگاهی، بازدید از جزیره کیش، بندرگاه و مراکز خرید و ... را دارد.

  • هتل گراند

در این رسته جزو هتل های خوب و با کیفیت محسوب می شود و امکاناتی همچون ترانسفر و گشت شهری و جکوزی، کافی نت و غیره را دارد.

  • هتل ارم

یکی از بزرگترین هتلهای جزیره کیش است که بیشتر اتاقهای آن مشرف به دریا می باشد، سوئیت های آن در محوطه فضای سبز و نخلستان می باشد. از امکانات این هتل بزرگ می توان؛ دو استخر اختصاصی، سونا، فروشگاه، رستوران های ایرانی و خارجی، کافی شاپ، مرکز خرید، تالار و ... را نام برد

دیگر هتلهای 3 ستاره جزیره کیش: هتل هلیا، هتل لوتوس، هتل کوثر، هتل سیمرغ، هتل سان رایز، هتل جام جم، هتل تعطیلات، هتل تاپ رز، هتل پارسیان، هتل پارس نیک، هتل آنا، هتل آفتاب شرق، هتل آرامش هستند.

  • هتل آرا

جزو قدیمی ترین هتلهای جزیره کیش می باشد و از ویژگی های آن: نزدیکی به مراکز خرید، دریا و اسکله تفریحی می باشد.

  • هتل آبادگران

موقعیت مکانی این هتل دقیقا کنار اسکله تفریحی جزیره و پیست دوچرخه سواری و در مجاورت رستوران میرمهنا است.

دیگر هتلهای دو ستاره: هتل ونوس، هتل گلدیس، هتل قائم، هتل شباویز، هتل ستاره، هتل سالار، هتل دریا، هتل تماشا، هتل پانیذ می باشد.

  • هتل ققنوس

در انتهای بلوار دریا قرار دارد و بیشتر سوئیت های این هتل 4 و 5 تخته می باشد، مزایای آن دسترسی آسان به دریا و اسکله تفریحی و پارک شهر و مراکز خرید است.

تور کیش

  • هتل خاتم

این هتل در نوع خود جزو بهترین و تمیزترین هتل ها محسوب می شود و از ویژگی آن مجاورت در کنار بازار صفین یا همان بازار عربهای کیش است.

دیگر هتلهای تک ستاره جزیره کیش: هتل فارابی، هتل دیدار و هتل آسیا است.

انتخاب هتل


در قسمت قبل تمام هتلهای جزیره کیش را نام بردیم و به برخی از ویژگی های آنها اشاره کردیم، انتخاب هتل یکی از آیتم های اصلی در قیمت تور کیش محسوب می شود. برای عده ای از افراد هتل لوکس و امکانات جانبی آن اهمیت زیادی دارد و از لحاظ قیمتی نیز محدودیتی ندارند، قطعا هتلهای 5 ستاره بهترین گزینه برای آنها می باشد و یا به مناسبتهای خاص همچون ماه عسل می توان یک سفر خاطره انگیز را در این هتلهای لوکس گذراند.

هزینه اقامت در هتل و قیمت تور کیش


هزینه اقامت در هتل های پنج ستاره معمولا از شبی 1 میلیون شروع می شود و بسته به نوع سوئیت و نوع هتل متفاوت است، مثلا هزینه اقامت در هتل ترنج تا شبی پنج میلیون هم می رسد.هزینه اقامت در دیگر هتلها نیز دقیقا بسته به سوئیت و فصل سال متفاوت است. هتلهای قیمت متوسط از شبی 700 هزار تومان شروع می شود و هتلهای ارزان قیمت از شبی 350 هزار تومان، که تمام این موارد در قیمت تور کیش تاثیرگذار است. می توانید با بررسی هتل ها و هزینه اقامت بودجه خود را هماهنگ کنید.

اگر کیفیت هتل اهمیت زیادی دارد، هتلهای 3 و 4 ستاره کیش، کیفیت های عالی و امکانات جانبی که دارند می تواند رضایت بخش باشد.هتلهای 1و 2 ستاره هم برای سفری ارزانتر در جزیره کیش مناسب است و یا اگر قصد سفر به این جزیره زیبا را به صورت خانوادگی یا جمعی از دوستان دارید، می توانید از سوئیت های این هتلها استفاده نمایید.

رستوران های کیش


بسته به تور درخواستی هزینه غذا نیز محاسبه می شود و می توان، صبحانه نهار یا شام را درخواست داد، اما معمولا تمام تورها شامل صبحانه می شوند. و برای سایر وعده های غذایی می توان از رستوران های جزیره استفاده کرد. هزینه غذا را باید جدای از قیمت تور کیش در بودجه خود بگنجانید.

البته موضوع اینکه هزینه مواد غذایی در کیش بالاست، اما با تنوع و تعدد رستوران ها همه نوع غذا با قیمتهای متفاوت در جزیره کیش موجود است. از رستوران ها و فست فودهایی که هزینه هر پرس غذا از 15-20 هزار تومان است و تا رستوران های لوکسی همچون پدیده و شاندیز کیش و رستوران های دریایی که هزینه هر پرس غذا در آنها به 100 هزار تومان می رسد.

تور مشهد

امروزه شاهد برگزاری انواع مختلفی از تور مشهد در سراسر کشور هستیم و بیشتر زائران علاقه ی زیادی را برای سفر به این شهر با تورهای مشهد دارند. تمام آژانس های مسافرتی و هواپیمایی با برگزاری انواع مختلفی از تور مشهد، به دنبال کسب سود بیشتری هستند و سعی می کنند تا بهترین و با کیفیت ترین تور مشهد را برگزار نمایند. شما روزانه انواع مختلفی از تبلیغات تور مشهد را دریافت می کنید که ممکن است این تبلیغات به صورت پیامک های گروهی، تراکت و رسانه های غیر مجازی باشد. اگر شما نیز قصد زیارت دارید و دوست دارید در بهترین زمان سفری به مشهد داشته باشید بهتر است قبل از سفرتان سری به چند آژانس مسافرتی زده و با بررسی گزینه های موجود یکی از پکیج های تور مشهد را انتخاب کرده و رزرو نمایید تا با خیال راحت و آسوده به سفرتان بپردازید.

رزرو تور مشهد

برای رزرو تور مشهد ارزان می توانید از دو طریق اقدام نمایید که یکی از این راه ها مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی و رزرو تور مشهد مورد نظر می باشد که در این صورت بایستی کارت شناسایی خود را به همراه داشته باشید و در هنگام تکمیل فرم مربوط به رزرو تور مشهد سعی بر آن داشته باشید تا اطلاعات فردی و آدرس منزل و شماره های تماس خود را به درستی و با دقت وارد نمایید تا همکاران حاضر در آژانس مسافرتی بتوانند به راحتی با شما در تماس باشند و شما را از برنامه های سفر در جریان بگذارند. اگر می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون صرف کردن وقت خود در آژانس های مسافرتی، تور مشهد را خریداری کنید بهتر می باشد تا با مراجعه به وب سایت های اینترنتی معتبر، پکیج مورد نظر خود را انتخاب و رزرو نمایید. برای رزرو تور مورد نظرتان به صورت اینترنتی بایستی مدارک شناسایی خود را اسکن کرده و در فیلدهای مربوطه بارگذاری نمایید و حتما به حجم فایل خود توجه داشته باشید. پرداخت هزینه ی مربوط به تور مشهد را نیز می توانید از درگاه های معتبر و مطمئن پرداخت نمایید و شماره پیگیری خود را تا زمان سفرتان داشته باشید.

رزرو ارزان تور مشهد

اگر به دنبال رزرو و خرید تور مشهد ارزان هستید بایستی از چند نکته پیروی کنید اول اینکه می توانید تورهای لحظه آخری را جستجو کرده و به رزرو آنها بپردازید چرا که مسئولین برگزار کننده تور های مسافرتی مشهد در لحظه های آخر برای خالی نماندن صندلی های هواپیما و یا اتوبوس خود تور لحظه آخری مشهد را با قیمت ارزان تر ارائه می دهند. هم چنین می توانید از تورهایی استفاده نمایید که مدت زمان رفت و برگشت آنها کمتر باشد. برای مثال شما می توانید به جای انتخاب و رزرو تورهای 6 شب و 7 روز از تورهای 3 شب و 4 روز استفاده نمایید. هم چنین برای رزرو تور ارزان مشهد در برخی از فصول و ماه هایی را انتخاب کنید که حجم مسافران ورودی به این شهر کمتر می باشد که معمولا اواخر فصل پاییز یکی از این گزینه ها می باشد.

تور مشهد

بهترین زمان رزرو تور مشهد

اگر می خواهید در شرایط آب و هوایی و اقلیمی معتدل به مشهد سفر کنید بایستی فصول بهار و تابستان را جهت رزرو تور مشهد انتخاب نمایید هر چند که در این فصول گردشگران و زائران به شهر مشهد بیشتر از سایر فصول ها می باشد؛ اما اگر به دنبال سفری مقرون به صرفه هستید و می خواهید هزینه پایینی را در این سفر متقبل شوید می توانید فصول پاییز و زمستان را برگزینید هم چنین در فصول سرد از شدت گردشگران و ورود مسافران به این شهر کاسته می شود و شما می توانید به راحتی و بدون ازدحام و شلوغی به زیارت پرداخته و از تمامی دیدنی های مشهد بازدید کنید.

قیمت تور مشهد

قیمت تور مشهد با توجه به عوامل بسیاری متغیر می باشد که در مورد عوامل موثر در این مورد در بخش های بعدی به صورت کامل و مجزا برای شما توضیحاتی ارائه داده ایم. در حالت کلی می توان گفت که قیمت تور مشهد با توجه به امکانات و خدمات ارائه شده در آن بسیار مناسب و معقول بوده و با بودجه شما سازگاری خواهد داشت. شما می توانید با توجه به زمان اوقات فراغت خود و بودجه در نظر گرفته شده یکی از پکیج های تور مشهد را رزرو نمایید.

آژانس مسافرتی دلتابان ، ارائه دهنده بلیط هواپیما و...بلیط هواپیما , خرید بلیط هواپیما , رزرو بلیط هواپیما , خرید آنلاین بلیط هواپیما , خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی, بلیط هواپیما چارتر,...
ما را در سایت آژانس مسافرتی دلتابان ، ارائه دهنده بلیط هواپیما و... دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 297 تاريخ : يکشنبه 9 تير 1398 ساعت: 19:42

تور های آسیایی دلتابان

آسیا قاره ای متنوع و زیبا است و از شلوغی و جذابیت زیادی برخوردار است و همه چیز را برای همه فراهم می کند. سایت تور لحظه آخری دلتابان ارائه دهنده انواع تور تایلند ، تور مالزی و ... به شما عزیزان است.

این مکان ها مطمئنا برای مسافران انفرادی انتخابی مناسب هستند و درآنجا مانند خانه ی خود احساس راحتی خواهند کرد .میتوانید از این لیست مقصدی عالی برای بازدید انتخاب کنید ، ما لیستی از بهترین کشورهای آسیایی برای سفر انفرادی درست کرده ایم .

به هر حال، ما این پنج مقصد را پیشنهاد میکنیم و میدانیم که شما هم دوست خواهید داشت :

سفر به مالزی

مالزی یکی از بهترین کشورهای جنوب شرقی آسیا از بسیاری از جهات است. کشوری زیبا با چند فرهنگ و قومیت مختلف که همواره تلاش کرده جای پای خود را در جهان متمدن بیشتر و محکم تر بگذارد.

تور مالزی

سفر به مالزی می تواند شما را با این ملت بزرگ از نزدیک آشنا کند و البته ضمن استفاده از امکانات تور مالزی ارزان ، از جاذبه های توریستی این کشور زیبا نیز استفاده و با فرهنگ و دستاوردهای این کشور پیشرفته آسیایی آشنا شوید. خوشبختانه تنوع جاذبه های گردشگری مالزی نیز زیاد است و در هنگام سفر به این کشور می توانید انواع تفریحات و سرگرمی ها را با قیمت های مناسب تجربه کنید از جمله: پارک آبی، آکواریوم، شهربازی، برج های پتروناس، باغ گیاهشناسی، باغ وحش، پارک گیاهشناسی، باغ پرندگان، موزه های مختلف، محله چینی ها، غار میمون ها، سواحل مالزی و امکانات توریستی آنها و ده ها امکانات جذاب دیگر توریستی که همگی موجب جذب میلیون ها توریست به این کشور در دهه های گذشته شده است.

سفر به ارمنستان

تور ارمنستان یکی از بهترین تورها برای ایرانیان است به خصوص برای کسانی که برای نخستین بار به خارج از کشور سفر می کنند. سفر به ارمنستان مزایای زیادی دارد از جمله: عدم نیاز به ویزا، همسایگی با ایران، داشتن ریشه های تاریخی و فرهنگی مشترک، مناسب بودن قیمت تور ارمنستان، وجود جاذبه های فرهنگی و تاریخی فراوان، هتل های بسیار مناسب با امکانات فراوان، رستوران ها و کافه ها با کیفیت غذای عالی و قیمت مناسب، زیبایی خیره کننده شهر ایروان، دریاچه سوان، امکانات تفریحی و توریستی متعدد (پارک آبی، باغ گیاهشناسی، موزه های مختلف، باغ وحش، کاسکاد یا هزارپله، شهربازی، پارک های مختلف، اجرای موسیقی توسط نوازندگان دوره گرد در شبهای ایروان، اپراهال ایروان و ...)

همه اینها موجب می شوند که هر توریست و گردشگر ایرانی حداقل یکبار تمایل داشته باشد به این کشور زیبا و کهن که تا دو قرن پیش جزئی از کشورمان ایران بوده، سفر کند. مردم مهربان و خونگرم ارمنستان همواره با علاقه خاصی پذیرای توریست ها و گردشگران ایرانی بوده اند.

سفر به تایلند

تور تایلند یکی از بهترین تورها در سطح جهان است. تایلند کشوری است با مردمانی مهربان و مهمان نواز که به دلیل روحیه بسیار خوب مردم کشورش به "سرزمین لبخند" نیز معروف است. بیشتر مردم تایلند، بودایی هستند و در سراسر این کشور می توانید هزاران معبد بودایی قدیمی که برخی از آنها جزو آثار تاریخی این کشور نیز محسوب می شوند را از نزدیک ببینید و از معماری باشکوه آنها عکس های یادگاری زیبایی تهیه کنید. البته جاذبه های تایلند فراوان هستند و از شنا و آفتاب گرفتن در سواحل آن و یا انواع ورزش های آبی و غواصی گرفته تا رفتن به پارک های آبی، آکواریوم، شهربازی و مراکز هیجان انگیز تفریحی (به خصوص شهربازی بانکوک که در نوع خود بی نظیر است)، فیل سواری، اسب سواری، رفتن به اعماق جنگل های سرسبز این کشور، دیدن ببر و حیوانات مختلف در باغ وحش از نزدیک، رستوران های مختلف، مراکز خرید بزرگ و مدرن، موزه های مختلف و...

در حال حاضر تورهای مختلفی در این کشور برگزار می شوند اما محبوب ترین تورهای تایلند در حال حاضر، تور بانکوک ،پوکت ، ساموئی، هواهین و پاتایا می باشند که هر کدام دارای جاذبه های توریستی خود می باشند.

سفر به ترکیه

آنتالیا یکی از شهرهای ساحلی جنوب غربی ترکیه است. تور ترکیه یکی از محبوب ترین و معروف ترین تورهای مسافرتی ایران است که در طول سالهای گذشته بسیاری از هموطنان مان عازم سفر با این تور شده اند. سفر به آنتالیا مزایای زیادی دارد از طرفی شهری است توریستی با هزاران هتل و از طرف دیگر با وجود جاذبه های توریستی مختلف و همچنین آثار تاریخی فراوان در حومه و یا اطراف شهر تبدیل به یکی از قطب های توریستی ترکیه شده است. بطوری که هر ساله صدهاهزار نفر از توریست های سراسر جهان به خصوص کشورهای اروپایی عازم تور آنتالیا ترکیه می شوند. آنتالیا شهری است شگفت انگیز که باید آنرا کشف کرد، وجود هتل های درجه با امکانات رفاهی بسیار مناسب، سواحل متعدد و زیبا، امکان لذت بردن از بهترین ورزش های آبی، تفریحات و سرگرمی های مختلف جوانان، پارک دلفین ها، آبشارهای مختلف، رودخانه وحشی، کواد سواری و ... موجب شده که تور آنتالیا تبدیل به یکی از بهترین تورهای مسافرتی برای ایرانیان شود.

تور تایلند ارزان

از طرف دیگر به دلیل اینکه برای سفر به ترکیه برای ایرانیان نیاز به اخذ ویزا نیست، در فصل های مختلف سال می توانید به این شهر زیبا سفر کنید و با مناسبترین قیمت تور ترکیه و همچنین تورهای لحظه آخری ترکیه بتوانید با ارزان ترین قیمت از سفر به این شهر لذت ببرید.

میانمار


این کشور تنها شامل معابد پاگودا، شهرهای باستانی و روستاهای عجیب و غریب نمیشود، مردم محلی اینجا بسیار دوستانه و مهربان هستند.

این کشور برای سفرهای انفرادی مکانی بسیار مناسب است. این به این معنی است که شما با یک سفر به میانمار می توانید از یانگون، باگن و ماندالای بازدید کنید . تور شما را به Kalaw می برد برای بازدید از خانه هایی در قله های فوق العاده ، گیاهان چای و روستاهای کوچک . این جا جایی است که شما از یک مزرعه به یک مزرعه دیگر می روید، می توانید در یک پروژه مهم کاشت درخت کمک کنید و یا حتی شام را که توسط روستاییان تهیه میشود میل کنید .

اگر تمایل به مسافرت به ارمنستان داشتید ، تور ارمنستان را در سایت دلتابان مشاهده کنید.

ویتنام


درست است که این یکی دیگر از کشورهای جنوب شرقی آسیا است که در این لیست قرار گرفته ، اما پس از بازدید از ویتنام با تور ویتنام خواهید دید که چرا این کشور را در این لیست قرار دادیم. طبیعت و فرهنگ، غذا و سرگرمی های آن این کشور را به یک مکان فوق العاده تبدیل کرده است . حمل و نقل با سیستم قطار پیشرفته آن ، بسیار راحت و متنوع است . اگر عاشق شهرهای بزرگ با هوای سرد هستید ، حتما به شهر هوشی مین سر بزنید . برای سفر خود از راهنماهای غذا و قهوه ما در این کشور استفاده کنید . اگر شما شخصی هستید که بیشتر به طبیعت و مناظر زیبا اهمیت می دهید حتما از ویتنام دیدن کنید. کوه های صپا، منطقه میراث جهانی خلیج Halong، و سواحل حیرت انگیز Nha Trang انتخاب های مناسبی هستند.

تور ویتنام

ویتنامی ها نیز به خوبی به زبان انگلیسی مسلط هستند ، بنابراین انجام کارهای خود در اینجا به عنوان یک مسافر مستقل بسیار آسان است. یکی از چیزهایی که توصیه میشود این است که برای موتورسیکلت های غول پیکر آن آماده شوید . آنها شایع ترین نوع حمل و نقل در اینجا هستند، بنابراین باید به جمعیت بپیوندید و باید به اندازه کافی شجاع باشید تا اطمینان حاصل شود که عبور از جاده های پر از موتورسیکلت آن برایتان آسان شود .

در نهایت، لازم به ذکر است که ویتنام کشوری در حال توسعه است و آن به این معناست که راه های فراوانی برای حمایت از مسافران ارائه می شود. آنها با قرار دادن رستوران KOTO در شهر هوشی مین و دادن شغل برای مهمان نوازی از بچه های خیابانی از آنها حمایت میکنند

کامبوج


چه کسی نمی خواهد به کامبوج برود؟ دلیل پیشنهاد آن برای بازدید کنندگان ، زیبایی بیش از حد این کشور، تاریخ غنی، مردمانی با رفتار دوستانه و غذاهای آن می باشد. همچنین دارای یک جای فوق العاده برای مسافرت های انفرادی برای کشف چیزهای جدید است . شما میتوانید از شهر پهنوم پن، معابد خیره کننده ی آنگکور وات و سواحل وسیع سیهانوکویل دیدن کنید.

این کشور، کشوری امن است و گزارش از آزار و اذیت در آن بسیار نادر است . توصیه های ما برای مسافران مستقل که به دنبال چیزهای خاص هستند کشور کامبوج است . باتامبنگ، دومین شهر بزرگ آن است که از رودخانه های جذاب و معماری های استعماری تشکیل می شود، و می توانید از ماساژ سنتی آن نیز لذت ببرید .

سایت دلتابان ارائه دهنده تور گرجستان به شما عزیزان می باشد.

آژانس مسافرتی دلتابان ، ارائه دهنده بلیط هواپیما و...بلیط هواپیما , خرید بلیط هواپیما , رزرو بلیط هواپیما , خرید آنلاین بلیط هواپیما , خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی, بلیط هواپیما چارتر,...
ما را در سایت آژانس مسافرتی دلتابان ، ارائه دهنده بلیط هواپیما و... دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 268 تاريخ : يکشنبه 9 تير 1398 ساعت: 19:06

معرفی دبی

دبی، شهری مدرن و پیشرو که تا کمتر از یک قرن پیش، تصور رونق معمولی یک شهر هم برایش غریب تر از محال بود. به هر روی، دبی امروزین، آوردگاه دنیای مدرن است، شهر آسمان خراش های سر به سپهر ساییده و یکی از بزرگترین مراکز تجاری دنیا.

آسمانی که جای یکه تازی آفتاب صحرا، جولانگه بزرگترین شرکت های هواپیمایی دنیا شده و زیر پهنه آن فضایی که همیشه چیزی برای محسور شگفتی کردن گردشگران وجود دارد. از هتل هفت ستاره برج العرب گرفته، تا برج قامت برافراشته تر الخلیفه و از پیست اسکی در کشوری که دهه به دهه رنگ سپیدی برف را نمی بینید تا جزیره های مصنوعی! همه و همه این شیخ نشین حاشیه خلیج فارس را به شهری برجسته و پر آوازه در دنیا بدل کرده است.

دبی هفتاد مرکز خرید بزرگ دارد و فستیوال خرید ماه ژانویه اش یکی از بزرگترین رویدادهای نمایشگاهی در سطحی جهانی است.

هفتمین بندر شلوغ دنیا و یکی از ده شهر پرطرفدار صنعت گردشگری، مقصدی دیدنی و در دسترس برای گردشگران ایرانی نیز هست.

تور دبی

تور دبی و به طور کلی تورهای دبی با اهداف متفاوتی صورت می گیرند که می تواند با نیتهای تجاری، خرید و یا گردشگری باشند. اگر هدف شما از خرید تور دبی، گردشگری باشد، از این لحاظ بهترین ها را پیش روی خود خواهید داشت. دبی شهره به برترین هاست و به واقع نیز در این شهر شیخ نشین به ابرسازه هایی برمی خورید که حیرت شما را برخواهند انگیخت. با سفر به دبی، خواهید دید که بشر از آن بیابان بی آب و علف چه چیزها که نساخته است. به نظر بسیاری از مسافران تور دبی، هر فردی برای یکبار هم که شده باید به این شهر سفر کند. آب نمای دبی در نزدیکی برج ساعت منظره ی باشکوهی به وجود آورده است که اکنون به یکی از دیدنی های برتر دبی تبدیل شده است. این آب نما 275 متر طول دارد و قدرت پرتاب آب تا ارتفاع یک ساختمان 50 طبقه را داراست.

تور دبی

این آب نما موزیکال است و به نسبت موسیقی که پخش می کند، نحوه ی فواره کردن آب همگام با ریتم موسیقی متفاوت خواهد بود. بازدید از آن را از دست ندهید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بسیاری از افراد از سراسر دنیا برای تماشای این آبنما به دبی سفر می کنند. "دلفین بی" مکان دیدنی بعدی است که برای تمامی افراد خانواده جذاب خواهد بود. به خصوص اگر کودکی همراه خود داشته باشید، از دلفین بی لذت زیادی خواهد برد. برج خلیفه نیز در شمار برترین های دبی قرار می گیرد. این برج با 828 متر ارتفاع، هنوز بلندترین ساختمان دنیا محسوب می شود و با 163 طبقه در دبی می درخشد و همچنان به عنوان نماد دبی زبانزد خاص و عام است.

تور بیابان گردی با سافاری ها نیز، از دیگر جذابیت های دبی است که حسابی به هیجانتان خواهد آورد. البته پیشنهاد می شود که قبل از شروع این تور گردشگری، خود را حتما برای سر خوردن بر روی شن های بیابان های داغ دبی آماده کنید. پارک آبی وایلد وادی، پیست اسکی دبی، پارک الممزر، آکواریوم دبی، و... از دیگر مراکز تفریحی در خطه ی برترین ها هستند.

مراکز خرید دبی

به جرات می توانیم بگوییم به دبی که بروید، حتما به این مراکز خرید فوق العاده لوکس می روید و حتما هم خرید خواهید کرد. از آنجایی که احتمالا این فروشگاه های زیبا شما را به شدت وسوسه خواهند کرد، پیشنهاد می کنیم با خرید تور لحظه آخری دبی از آژانس مسافرتی دلتابان، هزینه ی سفر خود را مدیریت کنید تا بتوانید بودجه بیشتری را به خرید اختصاص دهید. معروف ترین مرکز خرید در دبی، دبی مال با کالاهای لوکس و گران قیمتی است که با یک زمین اسکیت روی یخ همراه شده و در تمام جهان شهرت دارد .

مرکز خرید ابن بطوطه دیگر مرکز خرید بزرگ دبی محسوب می شود که سبک معماری خاص آن فوق العاده دیدنی ست. مرکز خرید امارات، دیره سیتی سنتر، دبی مارینا مال، مرکز خرید میردف، دبی فستیوال سیتی و... از دیگر مراکز خرید معروف دبی هستند. همین طور در سفر به دبی، بازار طلای دبی را از دست ندهید و حتما در این بازار و ساختمان لوکس و مجلل آن، حتی اگر قصد خرید ندارید، به گشت و گذار بپردازید.

بازار الکرامه نیز در شمار بازارهای سنتی دبی قرار داشته و می توانید در این بازار اجناس ارزان تری پیدا کرده و با صرف هزینه ی کمتر دست پر بازگردید.

تور دبی

غذاهایی که باید در دبی امتحان کنید

  • کرم برولی، لا سر بولانگری

برولی از کرم فرانسوی ساخته شده است. کاملا با کرم کاستارد و شکر کاراملی شده متناسب می باشد. بخش دوست داشتنی، سرو آن در کاسه بزرگ است.

  • بادمجان با گوشت چرخ شده، لایت هاوس

یک غذای لطیف خاورمیانه ای است، یک سس بلونز مراکشی (سس تهیه شده از گوشت چرخ کرده، مخصوص پاستا بلونز) در یک بادمجان ترد و نازک که در دهان آب می شود، پخته می شود.

 

  • اکستیل کوکو-نان ساندویچی با خوراک گوشت دم گاو در رستوران تینگ آیری

به ندرت پیش می آید که در هر رستورانی سورپرایز شوم اما واقعا عاشق حال و هوا و شوق این رستوران جامائیکایی در تور دبی هستم و باید بگویم که این ساندویچ فوق العاده جالب و خوشمره است.

  • داک فت فیش و چیپس، شان کونولی در دبی اپرا

این غذا در تور دبی همیشه یادآور زمان اقامت من در انگلیس است جائیکه بهترین چیپس و ماهی با بهترین نوع سیب زمینی در روغن حیوانی طبخ می شود.

  • همبرگر گوشت شتر، سوئیچ در دبی مال


نسبت به برگر کلاسیک و معمولی، بسیار جالب است. هنگامیکه از شما پرسیده شد که چرا یک برگر شتر را امتحان می کنید، می توان گفت گاهی باید از آنچه باور دارید فراتر رفت.

 

  • سوپ نخود با واگیو بریسکت، کوهانتی ژاپنیز واگیو رستوران


در این رستوران معتبر ژاپنی در مرکز شهر، سوپ نخود پخته شده با گوشت واگیو، نزدیک ترین طعم و رایحه به سوپ نخود و گوشت مادرم است. یک غذای زیبا که خاطرات خوشی را به یادم می آورد. این فقط بیانگر این است که شما می توانید به کل دنیا سفر کنید اما در نهایت تمام غذاها پیامی یکسان به اشتراک می گذارند، هرکشور فقط تفسیر خود را دارد.

در سفر خود با تور دبی علاوه بر بازدید از جاذبه های گردشگری حتما غذاهای مختلف را نیز تست نمایید.

تور دبی با ماهان


بهترین قیمت تور دبی ماهان را ازدلتابان مطمئن ترین آژانس هواپیمایی بخواهید

تور دبی پرواز ماهان یکی از پر طرفدار ترین تورهای دبی نزد مسافرین کشور امارات می باشد .

علت اصلی این استقبال در سالهای اخیر به دلیل پرواز مطمئن ، به موقع و جدید ایرلاین ماهان می باشد .

تور دبی ماهان نرخ متفاوتی نسبت به تورهای دیگر دبی با پرواز های دیگر و ایرلاین های مختلف دارد.

در سالهای اخیر پروازهای ماهان به دلیل ایرباس های مدرن تر نسبت به ایرلاین های دیگر و همچنین تنوع ساعت های پروازی در روز استقبال بیشتری را در بین هموطنان ما در بین مسیر دبی مهیا کرده است.

تور دبی پرواز ماهان در فصل بهار در ماه فرودین پس از ایام نوروز شامل نرخ های بسیار مناسب در پکیج های شرکت هواپیمایی دلتابان می باشد.

تور دبی پرواز ماهان

راهنمای خرید بلیط پرواز ماهان


برای خرید بلیط ماهان، کافیست سه حرف اول نام شهر مبدأ و سه حرف ابتدای نام شهر مقصد را در بخش جستجوی پرواز، وارد نموده و تاریخ رفت و برگشت خود را تعیین نمایید. با مشخص کردن تعداد مسافران و کلاس پروازی و پس از فشردن دکمه جستجوی پرواز، لیست کاملی از پروازهای ماهان برای مسیر مورد نظر شما به نمایش در می آید. می توانید اطمینان داشته باشید که در لیست پروازهای ماهان ، انواع بلیط هواپیما ماهان و بلیط لحظه آخری ماهان نیز برای شما نمایش داده می شود . شما این امکان را دارید که به کمک فیلتر های موجود ، لیست پرواز ها را بنا به شرایط و نیاز خود مرتب نموده و به راحتی رزرو بلیط ماهان را در کوتاهترین زمان و بصورت آنلاین انجام دهید و با ایرلاین مورد علاقه خود سفر کنید.
قبل از خرید آنلاین بلیط هواپیما بهتر است با جزئیات این شرکت هواپیمایی بیشتر آشنا شوید.

دریافت آنلاین کارت پرواز


مسافران پروازهای ماهان از دو سال پیش، در برخی فرودگاه های داخلی می توانند کارت پرواز را به صورت آنلاین دریافت کنند. فرودگاه مهراباد، مشهد، بندرعباس، شیراز، اهواز، زاهدان و ساری امکان دریافت کارت پرواز به صورت آنلاین را برای مسافران فراهم کرده اند.

آژانس مسافرتی دلتابان ، ارائه دهنده بلیط هواپیما و...تور دبی , تور ارزان دبی , تور نوروزی دبی , قیمت تور دبی , معتبرترین آژانس هواپیمایی,...
ما را در سایت آژانس مسافرتی دلتابان ، ارائه دهنده بلیط هواپیما و... دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 301 تاريخ : سه شنبه 4 تير 1398 ساعت: 13:12

خدمات وب سایت دلتابان

در سایت مسافرتی دلتابان با خدمات مختلفی مواجه خواهید شد که یکی از مهمترین آن رزرو اینترنتی انواع بلیط های هوایی و همچنین هتل های داخلی و خارجی است. برای رزرو هتل های داخلی از طریق این سایت کار چندان سختی پیش رو نخواهید داشت. هتل های جمیرا نیز برای اقامت در این سایت در نظر گرفته شده اند که مسافران عزیز می توانند رزرو آنها را در برنامه سفر خود جای دهند.

بلیط هواپیما

رزرو اینترنتی ارزان ترین بلیط هواپیما

سایت های گردشگری متعددی در صفحات مختلف گوگل مشاهده می شوند که برای رزرو اینترنتی ارزان ترین بلیط هواپیما هر کدام دارای ویژگی های متعددی می باشند. از شناخته شده ترین سایت های گردشگری می توان به سایت مسافرتی دلتابان اشاره کرد. برای خرید انواع بلیط می توانید به این سایت مراجعه کرده و با مقایسه قیمت آن ها یک خرید اینترنتی ایده آل را به انجام برسانید. برای سفرهای داخلی و خارجی خود می توانید از قیمت بلیط های هواپیمای این سایت مطلع شده و پس از بررسی‌های لازم به رزرو اینترنتی آن بپردازید.

 این سایت در حوزه ارائه انواع بلیط براساس کلاس های پروازی متنوع پیش گام است و جای هیچ گونه نگرانی در رابطه با خدمات بلیط های مختلف در طول پرواز وجود نخواهد داشت. یکی از رایج ترین بلیط های خارجی سایت دلتابان مربوط به شهر زیبا و توریستی دبی می باشد که مسافران عزیز با رزرو آن می توانند به نقاط مختلف این شهر از جمله منطقه زیبای جمیرا سفر کنند و از جاذبه های گردشگری و توریستی آن نهایت لذت را ببرند. اگر قصد سفر با بلیط های هواپیمای سایت گردشگری دلتابان را در سر می گذرانید توصیه می کنیم در بخش های بعدی با ما همراه باشید تا با خدمات پروازهای خارجی این سایت آشنا شوید.

رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و بررسی خدمات

سایت گردشگری دلتابان دارای بخش های مختلف و متنوعی است که یکی از مهمترین آنها رزرو اینترنتی بلیط هواپیما با بهترین و مناسب ترین نرخ می باشد. نکته مهم در رابطه با رزروهای اینترنتی بلیط های هواپیمایی توجه به قیمت های آنها براساس خدماتی است که در طول پرواز به مسافران عزیز ارائه می شوند. خدمات مختلفی با رزرو آنلاین بلیط های خارجی در سایت دلتابان در اختیار شما عزیزان قرار خواهند گرفت که از مهمترین آنها می توان به خدمات تشریفات فرودگاهی  امام خمینی اشاره کرد که به راحتی می توانید علاوه بررزرو بلیط هواپیما نسبت به رزرو cip   خود اقدام نمایید.

سرویس دهی در طول پرواز نیز می توانید یکی دیگر از خدماتی محسوب شود که براساس نوع کلاس های پروازی کیفیت آن متفاوت خواهد بود. مدت زمان و همچنین ساعت پرواز نیز در کنار خدمات می توانند قیمت بلیط های هواپیمایی سایت دلتابان را تحت تاثیر خود قرار دهند. در صورتی که هرگونه سوالی در رابطه با خدمات و قیمت بلیط های هواپیمایی داخلی و خارجی دارید می توانید آنها را با کارشناسان فروش آژانس مسافرتی دلتابان در میان بگذارید.

رزرو اینترنتی هتل های مختلف داخلی و خارجی

در جستجوی هتل های داخلی و خارجی متعدد در سایت های مسافرتی و گردشگری مسلماً به نحوه رزرو اینترنتی و همچنین قیمت آن ها بیش از هر موضوع دیگری توجه می کنید. در هتل های مختلف نرخ گذاری بر اساس مدت زمان اقامت و همچنین خدمات و امکانات رفاهی و ورزشی صورت می گیرد. انتخاب یک هتل داخلی و خارجی و رزرو آن کار چندان راحتی نیست و نیاز به زمان کافی خواهد داشت.

یکی از خدمات مهم سایت گردشگری دلتابان رزرو آنلاین هتل های مختلف می باشد. با ورود به این سایت در عرض چند ثانیه با لیست هتل های گوناگون داخلی و خارجی مواجه خواهید شد که هر کدام خدماتی را برای مسافران ارائه می دهند. نحوه رزرو و همچنین قیمت هتل در سایت دلتابان را می توانید با دیگر سایت های گردشگری مقایسه کرده و تصمیم خود را برای رزرو به انجام برسانید. این سایت تمام تلاش خود را کرده تا هتل های مناسب در داخل و خارج از کشور را با بهترین قیمت جهت رزرو شما به لیست خدمات خود بیفزاید.

رزرو بلیط هواپیما

رزرو اینترنتی هتل های داخلی

همانطور که در بخش قبلی نیز عنوان کردیم یکی از مهم ترین موضوعات قبل از سفر کردن انتخاب هتل و رزرو اینترنتی آن می باشد. در سایت گردشگری و مسافرتی دلتابان هتل های داخلی مختلفی وجود دارند که با قیمتی مناسب برای رزرو مسافران عزیز در نظر گرفته شده اند. هتل های داخلی در نقاط مختلف کشور تاسیس شده اند که برای اقامت چند روزه در آنها می بایست هزینه ای را پرداخت نمایید. با انتخاب سایت دلتابان برای رزرو هتل های داخلی می توانید تمامی خدمات و امکانات را در چند ثانیه مورد بررسی قرار دهید و با یک انتخاب هوشمندانه رزرو اینترنتی آن ها را به انجام برسانید.

رزرو هتل

سایت دلتابان لیستی از بهترین و درعین حال قیمت مناسب ترین هتل های داخلی را برای رزرو شما در نظر گرفته است که این موضوع باعث خواهد شد که در زمان رزرو آنلاین با تنوع هتل ها جهت اقامت در سفرهای داخلی مواجه شوید. برای رزرو، کافی است که وارد سایت آژانس گردشگری دلتابان شوید و با بررسی تمامی شرایط و امکانات هتل ها به رزرو آنها بپردازید. از دیگر خدمات این سایت می توان به رزرو آنلاین هتل های خارجی از جمله هتل های جمیرا  در دبی اشاره کرد که در بخش های بعدی بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

رزرو اینترنتی هتل های خارجی

قبل از این که سفر خارج از کشور خود را آغاز کنید مسلماً رزرو اینترنتی هتل های گوناگون ذهن شما را به خود درگیر خواهد نمود. با مراجعه به سایت دلتابان دیگر جای هیچگونه نگرانی برای رزرو اینگونه از هتل ها وجود نخواهد داشت چرا که در کنار هتل های داخلی می توانید هتل های خارجی در نقاط مختلف دنیا را نیز برای سفر خود در نظر بگیرید. به دلیل کم‌تجربگی و یا عدم آگاهی از امکانات و خدمات این دست از هتل ها بسیاری از مسافران قبل از سفر سردرگم بوده و یا انتخاب درستی را به انجام نمی رسانند.

رزرو اینترنتی هتل

سایت دلتابان این بستر را فراهم کرده است که مقایسه مناسبی میان هتل های مختلف خارجی داشته باشید و با امکانات و خدمات گوناگون آنها بیشتر آشنا شوید. با بررسی این موارد در سایت مسافرتی دلتابان مسلماً انتخاب هوشمندانه ای در رزرو اینترنتی هتل های خارجی خواهید داشت. در ادامه به نحوه رزرو برخی از هتل های دبی از جمله منطقه جمیرا خواهیم پرداخت تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

رزرو اینترنتی هتل های جمیرا

در دو بخش قبلی در رابطه با رزرو اینترنتی هتل های خارجی و داخلی در سایت مسافرتی و گردشگری دلتابان اطلاعات مختصری در اختیارتان قرار دادیم اما در این بخش به رزرو هتل های شناخته شده منطقه جمیرا دبی خواهیم پرداخت تا در زمان سفر به این شهر با هیچ گونه مشکلی از لحاظ اقامتی مواجه نشوید. جمیرا یکی از مناطق توریستی در دبی شناخته می شود که هرساله افراد بسیاری از نقاط مختلف دنیا در هتل های گوناگون آن اقامتی چند روزه را تجربه می کنند. خدمات و امکانات هر کدام از هتل های جمیرا برای اقامت مسافران با کیفیت ایده آل در نظر گرفته شده اند.

 اگر شما نیز جزء مسافران این منطقه توریستی و تفریحی هستید و در جستجوی هتل جمیرا در سایت های مختلف می چرخید توصیه می کنیم که برای راحتی کارهای مربوط به سفر به سایت دلتابان مراجعه نمایید. در این سایت با تنوع هتل های جمیرا جهت رزرو و اقامت مواجه خواهید شد که می توان به اقامت در هتل های جمیرا بیچ، هتل جمیرا زعبیل سرای، هتل جمیرا کریک ساید، هتل جمیرا امارات تاورز، هتل جمیرا زعبیل هاوس السیف، هتل جمیرا زعبیل هاوس مینی و هتل جمیرا برج العرب  و سایر هتل های جمیرا اشاره کرد. با ورود به سایت دلتابان می توانید با چند کلیک  و خیلی آسان به رزرو اینترنتی هر کدام از هتل های نام برده شده بپردازید.

رزرو اینترنتی هتل جمیرا بیچ

یکی از هتل های منطقه جمیرا هتل بیچ نام دارد که برای اقامت در آن می توانید به سایت گردشگری دلتابان مراجعه نمایید. این سایت مسافرتی این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است که به راحتی بتوانند در منزل و یا محل کار خود به بررسی خدمات این هتل بپردازند. از جمله خدمات این هتل می توان به ساحل اختصاصی، پارک آبی رایگان ، رستوران های متعدد و همچنین منظره فوق العاده زیبای هتل برج العرب اشاره کرد. برای اقامت در این هتل پنج ستاره در منطقه جمیرا کار چندان سختی نخواهید داشت کافیست به خدمات رفاهی آن در سایت دلتابان توجه نمایند و با یک انتخاب رزرو اینترنتی آن را به انجام برسانند.

رزرو اینترنتی هتل برج العرب

تنوع هتل های منطقه جمیرا در سایت دلتابان بالاست و این موضوع کار شما را برای رزرو هتلی مناسب راحت تر خواهد نمود. در کنار هتل های شناخته شده این منطقه نباید از هتل برج العرب و شهرت آن در دنیا نیز غافل شد. خبر خوش برای شما مسافران دبی این است که از طریق سایت دلتابان می توانید رزرو هتل را به انجام برسانید. قبل از رزرو اینترنتی اطلاعات کافی در رابطه با امکانات این هتل در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

رزرو اینترنتی هتل برج العرب

آژانس مسافرتی دلتابان ، ارائه دهنده بلیط هواپیما و...بلیط هواپیما , خرید بلیط هواپیما , رزرو بلیط هواپیما , خرید آنلاین بلیط هواپیما , خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی, بلیط هواپیما چارتر,...
ما را در سایت آژانس مسافرتی دلتابان ، ارائه دهنده بلیط هواپیما و... دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 424 تاريخ : دوشنبه 3 تير 1398 ساعت: 14:51

شرایط دریافت ویزا و وقت سفارت انگلیس

تعیین وقت سفارت انگلیس اولین مرحله از دریافت ویزای انگلیس می باشد، متاسفانه امروزه به دلیل مشکلات فراوانی که بین دو کشور ایران و انگلیس به وجود آمده است دریافت ویزای انگلیس با مشکلات بسیار زیادی برای شهروندان ایرانی همراه است. امروزه امکاناتی فراهم شده است که بتوانید در داخل کشور نیز برای تعیین وقت سفارت انگلیس اقدام کنید و بعد از آن با حضور در یکی از سفارت های انگلیس اقدام به دریافت ویزای این کشور کنید. در این مطلب قصد داریم نکاتی بسیار مفید درباره تعیین وقت سفارت انگلیس را برای شما بیان کنیم تا در صورتی که قصد سفر به کشور انگلیس و دریافت ویزای این کشور را دارید بتوانید به راحتی اقدام به تعیین وقت سفارت انگلیس کنید و بعد از گذراندن مراحل آن به راحتی ویزای کشور انگلیس را دریافت کنید.

برای تعیین وقت سفارت انگلیس چه مراحلی را باید بگذرانیم؟

افرادی که قصد دریافت وقت سفارت انگلیس را دارند باید برای این کار مراحلی را بگذرانند. در اولین مرحله افرادی که قصد تعیین وقت سفارت انگلیس را دارند ابتدا باید به وب سایت رسمی سفارت انگلیس مراجعه کنند و نوع ویزایی که قصد دریافت آن را دارند را مشخص کنند، در دومین مرحله باید این افراد اقدام به ایجاد یک حساب کاربری منحصر به فرد در این وب سایت کنند و با حساب کاربری خود وارد سایت شوند و سپس فرم انگلیسی درخواست صدور ویزای انگلیس را پر کنند.  بعد از انجام این کارها محل مناسب برای انگشت نگاری باید تعیین شود و در ادامه نیز وقت سفارت انگلیس تعیین می شود. آخرین مرحله از این عملیات پرداخت هزینه وقت سفارت است که باید به صورت اینترنتی انجام دهید. در صورتی که قصد دریافت ویزای انگلیس را دارید باید بعد از دریافت وقت سفارت انگلیس با در دست داشتن مدارک در تاریخ مقرر شده به سفارت مورد نظر مراجعه کنید و با انجام انگشت نگاری و ارائه مدارک خود اقدام به دریافت ویزای انگلیس کنید. نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در صورتی که در روز مقرر شده نتوانید به سفارت انگلیس مراجعه کنید درخواست شما به صورت خودکار از لیست افرادی که درخواست وقت سفارت انگلیس برای صدور ویزای این کشور را کرده اند حذف می شود.

دریافت ویزا انگلیس

برای تعیین وقت سفارت انگلیس چه مدارکی مورد نیاز است؟

یکی از سوالات مهمی که ممکن است برای شما پیش آمده باشد این است که برای دریافت وقت سفارت انگلیس چه مدارکی را باید در دست داشته باشیم؟ مدارک مورد نیاز برای این کار عبارتند از اسکن صفحه اول پاسپورت، واچر هتل محل اقامت در انگلیس و رزرو بلیط هواپیما رفت و برگشت، در صورتی که یکی از آشنایان شما در کشور انگلیس زندگی می کند سعی کنید از او تقاضای یک دعوتنامه کنید و فایل اسکن شده این دعوتنامه را برای تعیین وقت سفارت انگلیس به همراه داشته باشید و آخرین مدرک مورد نیاز نیز فرم تکمیل شده درخواست وقت سفارت به زبان فارسی می باشد. در این فرم اطلاعاتی از قبیل نوع ویزای درخواستی، مدت ویزای درخواستی، محل مورد نظر برای وقت مصاحبه و انگشت نگاری، اطلاعات شخصی فرد متقاضی، اطلاعات مربوط به پاسپورت فرد متقاضی، وضعیت شغلی، تاریخ سفر، اطلاعات مربوط به همسر در صورت متاهل بودن، اطلاعات مربوط به والدین فرد متقاضی، اطلاعات اقامت در کشور انگلستان، خدمات پزشکی در انگلستان، تاریخچه سفر به این کشور و یک سری سوالات دیگر از شما پرسیده خواهد شد.

چه مدت طول می کشد تا وقت سفارت انگلیس را تعیین کنیم؟

پاسخ دادن به این سوال کمی مشکل است چرا که به صورت دقیق نمی توان تعیین کرد که چه مدت زمانی لازم است تا بتوانید وقت سفارت انگلیس را تعیین کنید، به صورت کلی از آنجایی که افراد بسیار زیادی متقاضی دریافت ویزای انگلیس هستند سفارت این کشور یکی از شلوغ ترین سفارت های دنیا می باشد و بنابراین شما نمی توانید به صورت دقیق تعیین کنید که چه مدت زمانی طول می کشد تا آنها درخواست شما را تایید کنند. به صورت کلی وقت سفارت این کشور هر هفته به روزرسانی می شود و شما با کمی خوش شانسی می توانید به میزان زیادی از مدت زمان تایید درخواست تعیین وقت سفارت انگلیس بکاهید.

وقت سفارت انگلیس

دریافت ویزای توریستی انگلیس

در بین تمامی انواع ویزاهای انگلیس ویزا توریستی از نوع محبوب آن می باشد  که معمولا برای افرادی صادر می شود که قصد سفر به کشور انگلیس و گردشگری در این کشور را دارند و یا اینکه قصد دارند با سفر به کشور انگلیس از اقوام و آشنایان خود که در این کشور اقامت دارند دیدن کنند. اگر قصد دریافت ویزای توریستی کشور انگلیس را دارید حتماً به این نکته توجه داشته باشید که

برای دریافت این نوع ویزا در روز مصاحبه حتما باید دلیل سفر خود به کشور انگلیس را به صورت کامل به سفارت این کشور توضیح دهید. به صورت کلی ویزای توریستی انگلیس به دو دسته تقسیم می شود، دسته اول ویزای سینگل یا یک بار ورود می باشد که بیشتر برای افرادی صادر می شود که قصد ندارند بیش از یکبار وارد کشور انگلیس شوند، معمولاً افرادی که قصد گردشگری در کشور انگلیس را دارند از این نوع ویزایی استفاده می کنند، مدت زمان اعتبار ویزای سینگل معمولاً کمتر از ۶ ماه می باشد. نوع دوم از ویزای انگلیس ویزای چند بار ورود می باشد که این نوع از ویزا معمولا برای افرادی صادر می شود که قصد دارند در طی یک بازه زمانی بیش از یکبار وارد کشور انگلیس شوند، این ویزا بیشتر برای افرادی مناسب است که به قصد درمان و یا تجارت به کشور انگلیس در سفر می کنند، آنها می توانند برای انجام کار خود از این نوع ویزا استفاده کنند.

برای دریافت ویزای انگلیس باید چه شرایطی را دارا باشیم؟

همانطور که گفتیم در سال های اخیر مشکلات بسیار زیادی بین روابط ایران و انگلیس به وجود آمده است و همین عامل باعث شده است، ایرانیانی که قصد دریافت ویزای انگلیس را سفر به این کشور را دارند با مشکلات بسیار زیادی رو به رو شوند. سفارت انگلیس از سال ۲۰۱۱ مشکلات زیادی را برای ایرانیان به وجود آورده است که این سخت گیری ها باعث شده است تا ایرانیانی که قصد سفر به کشور انگلیس را دارند معمولاً زمان زیادی را صرف دریافت ویزای این کشور کنند. یکی از شرایط بسیار مهمی که می تواند شانس شما را برای دریافت ویزای انگلیس دو برابر کند این است که دو ویزای معتبر داشته باشید که در صورتی که این دو ویزا یکی ویزای شینگن و دیگری ویزای ژاپن باشد شانس شما به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا خواهد کرد. یکی دیگر از شرایط مهمی که می تواند تاثیر بسیار زیادی در سرعت روند دریافت ویزای انگلیس برای شما داشته باشد این است که سند ملکی و مدارک شغلی قوی داشته باشید و این دو مدرک را به سفارت کشور انگلیس تحویل دهید. اگر در حساب کوتاه مدت بانکی خود حداقل ۱۰۰ میلیون تومان پول دارید می توانید امیدوار باشید که شانس شما برای دریافت ویزای کشور انگلیس افزایش پیدا کند.

شرایط دریافت ویزا و وقت سفارت انگلیس

چه مدت طول میکشد تا ویزای انگلیس برای ما صادر شود؟

این سوال سوالی است که ممکن است بسیاری از شما درباره ویزای انگلیس داشته باشید، به صورت کلی نمی توان در ایران تعیین کرد تا چه مدت زمانی طول می کشد تا ویزای انگلیس برای شما صادر شود چرا که کشور انگلیس که از جمله کشورهای توریستی قاره اروپا می باشد که سالانه مسافران بسیار زیادی به آن سفر می کنند و به همین دلیل افراد بسیار زیادی متقاضی دریافت ویزای انگلیس هستند، بنابراین سفارت کشور انگلیس برای صدور ویزای انگلیس کار سختی را در پیش دارد. با این حال به صورت حدودی می توان گفت که تقریبا سه هفته طول می کشد تا ویزای انگلیس برای شما صادر شود اما با توجه به نکات گفته شده ممکن است این مدت زمان به یک ماه نیز برسد. نکته ای که باعث می شود تا مدت زمان صدور ویزا برای شما کمتر شود این است که در هنگام مراجعه به سفارت کشور انگلیس مدارک خود را به صورت تکمیل کرده به  این سفارت ببرید.

آژانس مسافرتی دلتابان ، ارائه دهنده بلیط هواپیما و...ویزا , ویزای انگلیس , وقت سفارت , وقت سفارت انگلیس ,...
ما را در سایت آژانس مسافرتی دلتابان ، ارائه دهنده بلیط هواپیما و... دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 259 تاريخ : دوشنبه 3 تير 1398 ساعت: 13:48

سفر اقتصادی به اروپا ;

تور اروپا ارزان برای کسانی که تمایل به دیدن مناطقی با قدمت زیاد دارند و می خواهند روی دیگری از جهان را ببینند انتخابی مناسب خواهد بود. تور اروپا ارزان در انواع مختلف در نظر گرفته شده است که می توانید تور مورد نظر خود را از آن میان انتخاب نمایید. هر ساله تور های مختلفی به اروپا راهی می شوند که هر یک مقاصد مختلفی را هدف گرفته و تعداد روزهای متفاوتی خواهند داشت. کشورهای اروپایی از جمله مهمترین جاذبه های گردشگری را در خود جای داده اند که سبب مورد توجه قرار گرفتن تور اروپا شده اند. از جمله کشور های مورد توجه در تور اروپا ارزان می توان به تور های فرانسه، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و... اشاره کرد. البته تور دور اروپا را نباید از قلم انداخت چرا که تور دور اروپا بیشتر از تور های تکی مورد توجه قرار می گیرند و افراد بسیاری در این تور شرکت می کنند. در تمامی فصول شاهد وجود تور اروپا ارزان هستیم اما معمولا فصول بهار و پاییز پرتردد ترین اوقات خواهند بود. قیمت تور اروپا را عوامل متعددی تعیین می نماید که باید مورد توجه قرار گیرد. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه کرده ایم:

سفر اقتصادی به اروپا

تور اروپا ارزان

تور اروپا از جمله تورهای پر مخاطب می باشد که هر ساله شاهد سفر تعداد بسیاری از این تورها هستیم. در سفر با تور اروپا هیچ نگرانی نداشته و تنها به امور سفر خواهید پرداخت چرا که کلیه عوامل توسط مسئولین تور بررسی شده و هیچ مشکلی در طول سفر نخواهید داشت. تور اروپا را در انواع مختلف در نظر گرفته اند تا بتوانید تور مورد نظر خود را به راحتی انتخاب نمایید. چنانچه قصد اختصاصی سازی خدمات و یا هتل را نیز داشته باشید این امکان برایتان وجود خواهد داشت. در تور اروپا ارزان تمامی مسافرین بیمه هستند که این امر سبب اطمینان خاطر شما خواهد شد. تور اروپا هم به صورت تکی و هم گروهی در نظر گرفته شده اند که می توانید برای مثال؛ فرانسه و بلژیک را با یکدیگر هدف قرار دهید و یا تنها از کشور فرانسه دیدن نمایید. تور دور اروپا نیز از دیگر تورهای مرسوم اروپا می باشد که در این تور تمامی شهرهای گردشگری اروپا هدف قرار می گیرند. تور اروپا به تور هایی گفته می شود که قصد سفر به یکی از شهرهای اروپا را دارند. تور اروپا یک تور لیدر خواهد داشت که می توانید تمامی سوالات خود را از او جویا شده و هیچ مجهولی در ذهن نداشته باشید.

تور ارزان اروپا

بهترین زمان شرکت در تور اروپا ارزان

انتخاب زمان سفر از اهمیت به ویژه ای برخوردار است چرا که شرکت در تور در برخی مواقع با مشکلاتی مواجه خواهد بود. معمولا فصول بهار و پاییز بهترین زمان شرکت در تور اروپا ارزان می باشد اما باید در نظر داشته باشید که هر منطقه مخصوص خود آب و هوای متفاوتی داشته و بهترین زمان سفر به آن متفاوت خواهد بود. بخش های شمالی اروپا به دلیل نزدیکی به قطب سرد تر هستند و فصل تابستان بهترین موقع سفر به این مناطق خواهد بود اما بخش های میانی و جنوبی در فصول بهار و پاییز بهترین آب و هوا را خواهند داشت. چنانچه از نظر قیمت تور اروپا را مقایسه نمایید باید گفت که بهترین زمان سفر از نظر میزان هزینه ها فصولی خواهد بود که گردشگران کمتری تمایل به سفر دارند چرا که دراین فصول قیمت تور بسیار کاهش پیدا خواهد کرد. اما چنانچه به فستیوال ها و مراسمات در کشور های اروپایی اهمیت می دهید باید گفت که اواخر بهار و اوایل پاییز در این کشورها مراسمات عظیمی برگزار می شود که سبب جلب توجه گردشگران خواهد شد.

بهترین زمان سفر به اروپا

راه های شرکت در تور اروپا ارزان

شرکت در تور اروپا از مراکز مختلفی امکان پذیر خواهد بود که از جمله این مراکز می توان به وب سایت های اینترنتی اشاره کرد که در این وب سایت ها لیست کاملی از تورهای اروپا قرار گرفته اند که می توانید مشخصات دقیق آنها را مشاهده نمایید. از طریق ثبت نام اینترنتی این امکان را خواهید داشت که تورها را با یکدیگر مقایسه نموده و بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین می توانید رزرو هتل را با توجه به خدمات و نوع هتلانجام دهید. از دیگر مراکز شرکت در تور اروپا ارزان می توان به آژانس های مسافرتی اشاره کرد که در این مراکز تمامی مشخصات تور توسط مسئول آژانس به اطلاعتان خواهد رسید. لازم به ذکر است که مسئولین آژانس ها به دلیل داشتن اطلاعات دقیق می توانند شما را در انتخاب تور مورد نظر یاری رسانند.

شرکت در تور اروپا

قیمت تور اروپا

;قیمت تور اروپا به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت که مهمترین عامل تعداد روز های سفر می باشد که با بیشتر شدن روزهای سفر قیمت تور نیز افزایش خواهد یافت. همچنین کشور مقصد نیز در تعیین قیمت تور اروپا اثر خواهد داشت که اگر بخواهیم موشکافانه تر به آن نگاه کنیم می توان گفت که کشورهایی که به ایران دور باشند قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. شرایط کشور مقصد نیز حائز اهمیت می باشد که این شرایط به قیمت هتل ها، خورد و خوراک، حمل و نقل و... بستگی خواهد داشت. در حالت کلی می توان گفت قیمت تور اروپا را میزان خدماتی که ارائه می شود تعیین می کند که می توانید خدمات را اختصاصی نمایید. همچنین نوع کلاس پروازی نیز تاثیر بسزایی در قیمت تور اروپا خواهد داشت. قیمت تور اروپا در تمامی مواقع یکسان نخواهد بود و فصول مختلف و همچنین میزان گردشگران تاثیر بسزایی در قیمت تور اروپا خواهند داشت. جهت اطلاع از قیمت دقیق تورهای اروپا می توانید از طریق وب سایت های اینترنتی و یا آژانس های مسافرتی اقدام نمایید.

قیمت تور اروپا

قیمت تور اروپا ارزان

بسیاری به دنبال تور اروپا ارزان هستند که با صرف هزینه کمتر اقدام به شرکت در این تور نمایند. جهت شرکت در تور اروپا ارزان راه های مختلفی وجود خواهد داشت که از جمله این راه ها می توان به کنترل میزان خدمات اشاره کرد. این امر به این معنی است که مثلا خورد و خوراک و یا حمل و نقل را از لیست خدمات تور حذف نمایید و یا خدمات اضافی که به آنها نیازی ندارید را حذف نموده و قیمت تور اروپا را کاهش دهید. انتخاب هتل ارزان قیمت تر یکی از عوامل دیگری است که قیمت تور اروپا را کاهش خواهد داد. برای مثال؛ به جای انتخاب هتل 5 ستاره هتلی 2 ستاره انتخاب نمایید که تفاوت شایانی در قیمت تور مشاهده خواهید کرد. تورها در انواع مختلف از نظر روزهای سفر در نظر گرفته شده اند که می توانید با انتخاب توری که تعداد روزهای سفر آن کمتر است در قیمت تور اروپا صرفه جویی نمایید. هدف قرار دادن کشورهای کمتر در تور دور اروپا نیز سبب کاهش قیمت خواهد شد. اما کلاس های پروازی نقش اصلی در کاهش هزینه های تور خواهند داشت که به بررسی دقیق تر آن پرداخته ایم:

تور ارزان قیمت اروپا

کلاس های پروازی در تور اروپا ارزان

کلاس های پروازی یکی از عوامل اصلی در رزرو تور اروپا ارزان هستند که تاثیر بسزایی در تعیین قیمت تور اروپا خواهند داشت چرا که کشورهای تور اروپا درفاصله زیادی از ایران قرار گرفته اند و مسافرین به مدت طولانی در هواپیما خواهند بود. کلاس های پروازی تور اروپا به 3 نوع تقسیم می شوند که می توان به فرست کلاس، کلاس تجاری و کلاس اکونومی اشاره کرد.

فرست کلاس گران قیمت ترین کلاس پروازی می باشد که در این کلاس پروازی تمامی خدمات و امکانات رفاهی گردشگران در نظر گرفته شده است و هیچ کمبودی در آن مشاهده نخواهید کرد. این کلاس های پروازی محدود بوده و می توانید جهت پرواز تور اروپا این کلاس پروازی را انتخاب نمایید.

کلاس تجاری دیگر کلاس پروازی تور اروپا می باشد که ما بین فرست کلاس و اکونومی قرار گرفته است. لازم به ; ذکراست که این کلاس پروازی نیز خدمات مناسبی داشته و امنیت و رفاه گردشگران را مهیا خواهد نمود و قیمت آن تفاوت قابل ملاحظه ای با فرست کلاس خواهد داشت.

کلاس اکونومی دیگر کلاس پروازی تور اروپا می باشد که در این کلاس پروازی میزان خدمات به حداقل رسیده و سبب کاهش چشمگیر قیمت شده است. باید در نظر داشته باشید چنانکه می خواهید در تور اروپا ارزان شرکت نمایید انتخاب این کلاس پروازی شما را به هدفتان خواهد رساند و با کمترین هزینه می توانید در این تور ثبت نام نمایید.

پرواز ارزان به اروپا

مدارک مورد نیاز تور اروپا ارزان

جهت شرکت در تور اروپا ارزان باید مدارکی ارائه نمایید که جواز خروج از کشور را دریافت نمایید. از مهمترین مدارک می توان به ارائه پاسپورت اشاره کرد که باید حداقل 7 ماه به انقضای آن مهلت باقی باشد همچنین باید پس از در دست داشتن پاسپورت نسبت به دریافت ویزای شینگن اقدام نمایید که هزینه های بخصوصی نیز خواهد داشت. پس از در دست داشتن هر دو این مدارک می توان گفت مدارک اصلی را جمع کرده اید و باید آنها را به مراکز مربوطه ارائه دهید. کارت ملی و شناسنامه ترجمه شده از دیگر مدارک مورد نیاز می باشند که باید به صورت ترجمه شده به این مراکز ارائه شوند. از دیگر مدارک مورد نیاز می توان به ارائه ضمانت نامه بازگشت اشاره کرد که می تواند به صورت سند ملک و یا فیش حقوقی باشد. شخص باید بضاعت مالی خود را نیز نشان دهد که جهت این امر فیش حقوقی وی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. افراد زیر 18 سال که قصد سفر بدون والدین دارند باید رضایت نامه والدین خود را ارائه نمایند.

مدارک مورد نیاز تور ارزان اروپا

مزایای تور اروپا ارزان

تور اروپا ارزان مزایای بسیاری خواهد داشت که یکی از مهمترین مزایای آن دیدن روی دیگری از جهان می باشد که می توانید تمامی مناطق گردشگری اروپا را مورد بازدید قرار دهید. از مزایای سفر با تور اروپا می توان به ارائه برنامه سفر اشاره کرد که می توانید تمامی اعمال سفر را از قبل مورد بررسی قرار دهید. تورهای اروپا معمولا تور لیدر خود را از کشور مقصد انتخاب می کنند که اشراف کامل به مناطق گردشگری داشته و توانایی راهنمایی دقیق داشته باشد. با شرکت در تور اروپا تمامی امور توسط مسئول تور مدیریت دقیق شده و بهترین مقاصد را در پیش خواهید داشت. همچنین سفر با تور در میزان هزینه ها نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت چرا که در سفر با تور هزینه اقامت و خورد و خوراک تا حد بالایی کاهش خواهد یافت. ارائه بلیط اماکن گردشگری با تخفیف نیز از دیگر مزایای تور اروپا ارزان می باشد.

مزایای تور ارزان اروپا

خدمات تور اروپا ارزان

در سفر با تور اروپا خدماتی کامل جهت جلب رضایت کامل شما ارائه خواهد شد. در ابتدای سفر که از فرودگاه شروع می شود پس از دریافت بلیط ها آموزش های لازم ارائه شده و سوار هواپیما خواهید شد. در اغلب تور های اروپا برنامه سفر را در هواپیما بازگو نموده و خوش آمد گویی می نمایند. همچنین به سوالات گردشگران به صورت دقیق پاسخ داده خواهد شد. پس از اینکه از هواپیما پیاده شدید وسیله های نقلیه ای جهت نقل مکان شما در نظر گرفته شده اند که به راحتی ;می توانید به هتل مورد نظر خود منتقل شوید. در روز اول معمولا مسافرین می توانند به استراحت بپردازند و برنامه سفر از فردای آن روز شروع خواهد شد که به صورت جمعی از اماکن گردشگری دیدن می نمایند و توضیحات اماکن به صورت دقیق ارائه می شود. همچنین ارائه خورد و خوراک متنوع از دیگر ویژگی های تور اروپا می باشد که سر موقع می توانید غذای مورد علاقه خود را سرو نمایید.

خدمات تور ارزان اروپا

انواع تور اروپا ارزان

تور اروپا در انواع مختلف در نظر گرفته شده است که انتخاب آن بستگی به خود متقاضی خواهد داشت. برخی از تورهای اروپا تک مقصدی هستند که قیمت آنها به دلیل کم بودن تعداد روز های سفر پایین تر می باشد. برخی از تورها نیز به صورت ترکیبی می باشند که می توانند ترکیبی از چندین کشور نزدیک به هم اروپایی باشند. تور دور اروپا نیز از دیگر انواع تور اروپایی می باشد. باید در نظر داشته باشید که هر یک از تورها تفاوت های بسیاری خواهند داشت که قبل از سفر باید تمامی عوامل را مورد بررسی قرار دهید. تورهای تک مقصدی معمولا به کشورهای معروف اروپایی در هر موقع وجود خواهد داشت که از جمله مهمترین کشورهای اروپایی می توان به فرانسه، اسپانیا، کشورهای اسکاندیناوی، هلند، ایتالیا، مجارستان، آلمان و... اشاره نمود.

انواع تور ارزان اروپا

فرانسه در تور اروپا ارزان

فرانسه یکی از مهمترین تورهای اروپایی می باشد که به دلیل داشتن مراکز گردشگری متعدد مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. تمامی شهر های فرانسه از اهمیت گردشگری بالایی برخوردار بوده و مناطق گردشگری بسیاری را در خود جای داده اند. مناظر طبیعی این کشور از جمله عوامل دیگر حائز اهمیت می باشد. جهت اطلاع از قیمت تور فرانسه می توانید به وب سایت های اینترنتی مراجعه نمایید. باید در نظر داشته باشید که معمولا تورهای تک مقصدی به فرانسه 8 روزه خواهد بود. از جمله اماکن گردشگری که در این تور توجه شما را جلب خواهد نمود می توان به برج ایفل؛ اپرا گارنیه، کلیسای نوتردام، کاخ ورسای، کلیسای ساکره کور، خانه ویکتور هوگو، دیزنی لند، خیابان شانزلیزه، پارک لوکزامبورگ و... اشاره کرد. مناطق گردشگری فرانسه برخی به دلیل قدمت تاریخی و برخی به دلیل داشتن مراکز لوکس قابل توجه هستند.

فرانسه در تور ارزان اروپا

اسپانیا در تور اروپا ارزان

اسپانیا یکی دیگر از تورهای اروپا می باشد که هر ساله گردشگران بسیاری از این کشور دیدن می نمایند. آب و هوای این کشور در فصول بهار و پاییز مناسب خواهد بود. تمامی شهر های اسپانیا ارزش دیدن خواهند داشت که مادرید و بارسلون را می توان از بهترین ها به شمار آورد. تور اسپانیا معمولا از دو شهر مادرید و بارسلون دیدن می نماید که از جمله مناطق گردشگری مادرید می توان به خیابان سنت میگل، رویال پالاس، معبد دبود، میدان گاوبازی، میدان سل، خیابان گران ویا و ... اشاره کرد. از جمله مراکز دیدنی مقصد بعدی یعنی بارسلون می توان به کازا میلا، بنای میدان گاوبازی سابق، خیابان رامبلا، دهکده المپیک بارسلون، ساحل، بندر المپیک و... اشاره کرد. تور اسپانیا معمولا 8 روز می باشد و از انواع کلاس های پروازی نیز پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که در این تور می توانید از لباس های محلی اسپانیا نیز دیدن نمایید. فستیوال های اسپانیا نیز از جمله بهترین فستیوال ها شناخته می شوند.

اسکاندیناوی در تور اروپا ارزان

ناحیه اسکاندیناوی مورد توجه تمامی گردشگران قرار می گیرد و می توان گفت بیش از سایر تور های اروپایی خواهان دارد. چرا که شهر های اسکاندیناوی از ارزش سفر بالایی برخوردار هستند. مردم تمامی کشور های این ناحیه شادترین مردمان جهان هستند که به همین دلیل شاهد وجود مراکز تفریحی متعددی در این ناحیه هستیم و قطعا سیر در مناطق آن بسیار لذت بخش خواهد بود. کشور های این ناحیه را فنلاند، نروژ، دانمارک و سوئد تشکیل می دهند که همگی در یک تور قرار می گیرند. آب و هوای این منطقه در فصول زمستان سرد خواهد بود اما وجود کوهستان های فراوان در این منطقه سبب لذت بخش تر شدن این ناحیه در این فصل نیز شده است.سفر در ابتدا از شهر هلسینکی شروع می شود و سپس شهر استکهلم مورد بازدید قرار خواهد گرفت. اسلو هدف دیگر خواهد بود که پس از آن نیز به پایتخت دانمارک یعنی کپنهاگ انتقال داده خواهید شد. تمامی شهر های ذکر شده از اهمیت گردشگری بالایی برخوردار هستند.

تور دور اروپا

تور دور اروپا به منظور بازدید از تمامی کشور های اروپایی در نظر گرفته شده است که کشور های اصلی را در لیست خود قرار داده است. معمولا تورهای دور اروپا بیش از 20 روز هستند و میزان هزینه آن به مراتب بالاتر است. عوض کردن بلیط ;هواپیما از عواملی است که در این سفر بسیار شاهد خواهید بود اما می توانید بازدیدی کامل از مناطق گردشگری اروپا داشته باشید. خدمات کامل در این تور ارائه خواهد شد تا هیچ کمبودی در سفر نداشته و احساس خستگی نداشته باشید. مسئولین تور با راهنمایی های لازم بهترین مقاصد را به شما نشان خواهند داد تا از سفر خود نهایت لذت را برده باشید.

آژانس مسافرتی دلتابان ، ارائه دهنده بلیط هواپیما و...بلیط هواپیما , خرید بلیط هواپیما , رزرو بلیط هواپیما , خرید آنلاین بلیط هواپیما , خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی, بلیط هواپیما چارتر,...
ما را در سایت آژانس مسافرتی دلتابان ، ارائه دهنده بلیط هواپیما و... دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 321 تاريخ : دوشنبه 3 تير 1398 ساعت: 13:14